כובש שער השוויון הבהיר כי הצהובים האמינו שאפשר לנצח בבורדו וגם החמיא לחבריו: "יש כאן קבוצה עם לב גדול"

אחרי שבעה משחקים בהיסטוריה הקצרה שלה בשלב הבתים ללא ניצחון רשמו הצהובים ניצחון ראשון ומפתיע למדי, 2-1 על בורדו הצרפתית. שחקני מכבי נקלעו לפיגור בתחילת המחצית השנייה אך יצחקי ומיכה הפכו את התוצאה באצטדיון שבאן דלמאס בבורדו ועשו את מאמנם, פאולו סוזה מרוצה מאוד: "אני מאושר מהתוצאה וגאה בשחקנים שחזרו מפיגור, כבשו שני שערים וניצחו. כשהחלטתי להפוך למאמן כאן הדבר הראשון היה לשפר את השחקנים מבחינה טקטית וכשהם מבינים מה הם צריכים לעשות הרבה יותר קל להם להבין את השיטה וליישם אותה תוך כדי משחק כדורגל חיובי ויפה לעין. המטרות שלי ושל המועדון הם קודם כל הליגה אבל כל תוצאה משנה ואנחנו עושים היסטוריה שתשפיע על העתיד".

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרוייף החמיא לקבוצה וכבר הביט לעבר משחק הליגה הקרוב: "אני גאה בשחקנים שמגיבים בצורה יפה לדרישות ולשינויים הטקטיים של פאולו. עכשיו נצטרך להיות גברים, ללבוש את החולצה ביום ראשון ולהילחם ב-100% כדי לקחת 3 נקודות באשדוד".

http://www.youtube.com/watch?v=WRmizBVII4E

חלוץ הצהובים ברק יצחקי שהשווה בדקה ה-71 אמר מיד בסיום הניצחון: "זה היה משחק חוץ קשה נגד קבוצה חזקה במיוחד פיזית ולמרות שנקלענו לפיגור מוקדם חזרנו ואנחנו שמחים על כך. מהדקה הראשונה היינו עדיפים עליהם, הגענו למצבים, האמנו מהרגע הראשון ולאורך כל המשחק ומגיע כל  הכבוד לשחקנים. היינו שווים היום יותר משני שערים, יש כאן קבוצה עם לב גדול ושיחקנו משחק קשה נגד קבוצה מצויינת".

גם כובש שער הניצחון של הצהובים, דור מיכה, הביע את שמחתו בסיום: "אני מאושר שהייתי חלק מקבוצה שעשתה היסטוריה ורשמה את הניצחון הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית. מבחינתי לעלות מהספסל או לפתוח בהרכב לא ממש משנה – העיקר הוא לנצל את הדקות שניתנות לי ולתת הכל בכל דקה שאני נמצא על המגרש".