קפטן הצהובים התייחס במסיבת העיתונאים להבדלים מול הקמפיין הקודם: "זאת קבוצה עם אופי שונה"

מכבי תל אביב סיימה הערב את ההכנות האחרונות לקראת המפגש מחר מול בורדו באצטדיון שבאן דלמס (22:05, שידור בספורט 1) כשקיימה את האימון המסכם במגרש בו ייערך המשחק. עוד לפני האימון הגיעו מאמן הקבוצה פאולו סוזה והקפטן שרן ייני למסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק. "אנחנו יודעים שהתוצאות האחרונות של בורדו לא היו הכי טובות עבורם, אבל הם עדיין מייצרים מספיק אפשרויות במהלך המשחק כדי לנצח", אמר סוזה. "אם נצליח לשלוט במרכז השדה נוכל לייצר יתרון, ננסה לבנות מצבים ולכבוש יותר מהיריב שלנו. טבעי שבמשחקים ברמה הזאת נצטרך לייצר איזון כדי להיות תחרותיים וכשנגיע למצבים נהיה חייבים לכבוש, כי רק כך נשיג תוצאות".

סוזה התייחס בפתח דבריו גם לקביעה של מאמן המארחת כי מכבי היא הפייבוריטית במשחק: "הקולגה שלי מנסה להעביר את הלחץ אלינו, אבל כמובן שמדובר במועדון עם מסורת רבה יותר משלנו בשנים האחרונות ולכן מטבע הדברים הלחץ הוא עליהם. זה גם משחק בבית שלהם, אבל עבורינו זה מפעל שרצינו להיות בו, להביא איתנו שאפתנות, אומץ, לאגור כמה שיותר נקודות ובסוף גם נראה מה יהיה. עם זאת, חשוב לזכור שהמטרה הראשונה שלנו היא הליגה".

http://www.youtube.com/watch?v=aCtiavLdbVY

סוזה נשאל גם על מצבה של הקבוצה בליגה המקומית: "מצבנו טוב, התחלנו בהצלחה את העונה בליגה, גם מול אפואל היה לנו משחק טוב. לא יצרנו יותר מידי מצבים, אבל מה שיצרנו היה מספיק בשביל לנצח כולל הזדמנות מצוינת בסיום המשחק. אנחנו מנסים לשלוט בשדה, שזה אחד מעקרונות המשחק שלנו, ולהציג כדורגל חיובי, כמובן שבסוף זה תלוי גם ביריבות שלנו, אבל אנחנו רוצים להיות מי שאנחנו ולנצח בכל משחק. נגד אפואל זה לא צלח, אבל מחר ננסה שוב. זאת המנטאליות של מכבי וזה האופן בו אני רואה את המשחק, אני רוצה להעניק לקבוצה שלי כדורגל חיובי ולהביא לתוצאות, וכשאני אומר תוצאות אני מתכוון תמיד לניצחון".  

לסיום סוזה נשאל ממה הוא מפחד אצל היריבה והסביר: "זה לא שאנחנו מפחדים כמו שאנחנו מכבדים, בורדו היא קבוצה חזקה ויש להם שחקנים טובים וחשובים שעושים את ההבדל עבור בורדו, אבל עם כל הכבוד אנחנו רוצים להיות עצמינו ולהציג את עקרונות המשחק שלנו. אנחנו יכולים להתמודד עם החוזקות של היריבה שלנו אם נדע לשלוט במשחק. אנחנו מנסים להכיר לעומק את את השחקנים של היריבה, אנחנו מנסים להכיר את השיטה שלה, ואנחנו רוצים להיערך לכל המצבים, אבל אנחנו עדיין משחקים נגד אחד עשר שחקנים".

הקפטן שרן ייני התבקש להתייחס אף הוא לטענה של מאמן בורדו כי מכבי היא הפייבוריטית במשחק: "ברמות האלו קשה להיות פייבוריט, אנחנו יודעים שבורדו היא קבוצה מאד טובה ואנחנו מכבדים אותה מעצם זה שהיא משחקת במעמד הזה. הם גם משחקים בליגה טובה מאד, אבל אנחנו לא חושבים מי הפייבוריט במשחק, אנחנו פשוט חושבים על מה אנחנו צריכים לעשות במשחק כדי לנצח. זאת העונה השנייה שלנו באירופה ליג, אז אנחנו מקווים להשתפר משנה לשנה, הקבוצה היא קבוצה שונה לגמרי מלפני שנתיים והאופי שלה הוא שונה לגמרי, אז אני מקווה שנצליח להוציא כמה שיותר נקודות במשחקי החוץ".