הנוער מול מכבי נתניה, שלושה מפגשים בקרית אונו ושלושה דרבים בוולפסון מחכים לנו בשבת הקרובה

קבוצת הנוער תסיים שבוע אינטנסיבי של שלושה משחקים עם מפגש ביתי מול מכבי נתניה (קרית שלום, 11:30). האורחים מגיעים למשחק עם חמש נקודות, שתיים פחות ממכבי תל אביב 'שחר'. במפגש האחרון בין הקבוצות, שנערך מחזור אחד לתום העונה החולפת, ניצחה מכבי תל אביב 0-3 בחוץ משערים של גיא אביב, שון גולדברג ושער עצמי של המארחים. נערים א' תזכה לשבת נוספת של מנוחה בעקבות פגרת הנבחרת שמשחקת במוקדמות אליפות אירופה לנערים.

נערים ב' תארח בקרית שלום את מ.ס. אשדוד (08:30) כשבמאזנה מלוא הנקודות מחמשת המחזורים הראשונים של העונה. מכבי תל אביב 'אלי פוקס' גברה במחזור האחרון 13-0 בחוץ על בית"ר באר שבע, בעוד שמ.ס. אשדוד הפסידה לראשונה העונה 2-1 להפועל באר שבע. נערים ג' ייצאו לבקעת אונו כדי להתארח אצל הפועל קרית אונו (08:30) שצברה העונה נקודה בודדה בארבעת המחזורים הראשונים. החניכים של שלומי מיטלקה גברו במחזור האחרון 2-4 על הפועל באר שבע ובמאזנם 8 נקודות, שתיים פחות מהמוליכה. נערים ג' 2 יתארחו בשעה 12:00 בפארק הצפוני ברעננה מול הפועל רעננה.

ילדים א' דרום ייארחו בקרית שלום את מ.ס. אשדוד (10:30) במסגרת המחזור השלישי של ליגת ילדים א' מרכז. במאזנה של הקבוצה ניצחון אחד והפסד אחד בתום שני המחזורים הראשונים. ילדים א' צפון יתארחו ב'לויטה' אצל הפועל כפר סבא בשעה 09:00. ילדים ב' דרום עם 6 נקודות משני המחזורים הראשונים רוצים להמשיך ולהיצמד לצמרת כאשר יתארחו בקרית אונו מול הפועל המקומית (13:50). ילדים ב' צפון יארחו במגרש הסינטטי בקרית שלום את בית"ר חיפה בשעה 12:30.

משחקים נוספים:

ילדים ג' דרום, מכבי תל אביב 'לייבו', יארחו במגרש הסינטטי בקרית שלום את סקצייה נס ציונה (08:30).

ילדים ג' צפון יתארחו בקרית אונו אצל הפועל קרית אונו (10:15).

טרום א' צפון (10:00) וטרום א' דרום (13:00) ייצאו לדרבי כפול בוולפסון מול הפועל תל אביב.

טרום ב' דרום תגיע גם היא לוולפסון למפגש דרבי מול הפועל תל אביב בשעה 11:30.