בזמן שנערים א' עסוקים במשימה הלאומית, נערים ב' שומרים על הפסגה עם מאזן מושלם אחרי שישה מחזורים

שלושה משחקים בקרית אונו ועוד שלושה בוולפסון היו מנת חלקם, בין היתר, של קבוצות מחלקת הנוער השבת. נוסף על קבוצת הנוער שגברה 1-3 על מכבי נתניה נערכו עוד שניים עשר משחקים שהסתיימו עם תשעה ניצחונות, שני הפסדים ותיקו. תוצאת השבת היתה שייכת לנערים ב' שהמשיכו את פתיחת העונה המוצלחת מבחינתם. מכבי תל אביב 'אלי פוקס' גברה 1-7 על מ.ס. אשדוד בקרית שלום ובמאזנה כבר 18 נקודות משישה משחקים. עומר לקאו סיים את המשחק עם רביעייה לשער האורחת, איתי פיבניק, שי גולן ועופרי משטא הוסיפו שער כל אחד. בשבוע הבא תצא הקבוצה ל'משחק העונה' בבאר שבע מול הפועל המקומית שגם לה מאזן מושלם והפרש שערים נמוך יותר.

נערים ג', מכבי תל אביב 'אלדד', גברה 0-2 על הפועל קרית אונו בחוץ משערים של אדג'י הפורד ואוראל טיסונה. הניצחון מעלה את מאזנה של הקבוצה ל-11 נקודות עם שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, שתי נקודות פחות מהמוליכה הפועל ראשל"צ. שתי הקבוצות ייפגשו במחזור הבא בקרית שלום. נערים ג'2 התארחו בפארק הצפוני אצל הפועל רעננה ורשמו ניצחון מרשים 0-3. בדומה לנערים ג' גם שתי הנציגות של ילדים א' רשמו ניצחונות השבת. ילדים א' דרום גברו 0-4 על מ.ס. אשדוד בקרית שלום משערים של עמית זוליכה, גל פורת וצמד של טל דאון. ילדים א' צפון ניצחו ב'לויטה' 1-2 את הפועל כפ"ס.

קבוצות ילדים ב' היו הפוריות ביותר השבת עם שתי שמיניות לכל אחת מהקבוצות. ילדים ב' דרום גברו 0-8 בקרית אונו על הנציגה המקומית והם חולקים עם הפועל תל אביב את המקום הראשון כשבמאזנם מלוא הנקודות אחרי שלושה מחזורים. ילדים ב' צפון אירחו בקרית שלום את בית"ר חיפה וכבשו גם הם שמינייה אחרי 1-8. ילדים ג' דרום הפסידו 6-5 בקרית אונו אצל הפועל קרית אונו, בזמן שילדים ג' צפון ניצחו 1-4 את ס.כ. נס ציונה בקרית שלום. את השבת חותמים קבוצות הקטנטנים עם שלושה משחקי דרבי מול הפועל תל אביב בוולפסון. טרום א' צפון ניצחה 6-17 והקבוצה מהדרום הפסידה 9-5. טרום ב' דרום התארחה גם היא בוולפסון וסיימה בתיקו 7-7.