קרלוס גארסיה ומכבי תל אביב ימריאו היום לגרמניה לקראת המשחק מול פרנקפורט: "נשחק כדי לנצח"

מכבי תל אביב קיימה הבוקר את האימון האחרון לפני ההמראה לגרמניה לקראת המפגש מול איינטרכט פרנקפורט. הצהובים צפויים לנחות לקראת ערב ומחר לקיים אימון מסכם באצטדיון 'קומרצבנק ארנה' בו ייערך המשחק. עוד לפני ההמראה הגיעו הבלם קרלוס גארסיה והחלוץ מואנס דבור לשוחח עם התקשורת לקראת המשחק. "יש לנו ביטחון כי אנחנו יודעים מה עשינו עד עכשיו ואנחנו נוסעים כדי להביא תוצאה טובה מפרנקפורט", אמר הבלם. "אתה שואל מה זאת תוצאה טובה? תוצאה טובה זה לנצח. כמובן שאם הם יבעטו 20 בעיטות לשער ואנחנו לא נבעט בכלל אז גם תיקו אפס זה בסדר, אבל לפחות בהתחלה כשאנחנו מדברים על המנטאליות של מכבי, זאת מנטאליות מנצחת. גם לברנבאו (האצטדיון של ריאל מדריד) אנחנו יכולים להגיע כדי לנצח, זאת המנטאליות שלנו. אולי נעשה הגנה במשך 95 דקות אבל מה שנרצה זה תמיד לנצח, וכך יהיה גם בפרנקפורט".

http://www.youtube.com/watch?v=pk6egf4ZJ5c&feature=youtu.be

קרלוס לא מתרגש מהשלישיות של פרנקפורט לרשת אפואל ניקוסיה ובורדו: "עם שער אנחנו אנחנו יכולים לנצח, אנחנו לא צריכים הרבה שערים. אנחנו מכבדים מאד את פרנקפורט וחושבים שהם קבוצה מאד טובה, הם קבוצה גדולה אבל שוב, המנטאליות שלנו היא לנסוע לשם כדי לנצח. אנחנו לא נוסעים לפרנקפורט כדי להפסיד, או כדי ליהנות, בשביל ליהנות אני אשאר בבית עם אשתי והבת שלי".

על המצב בבית בו משחקת מכבי תל אביב אמר הבלם: "בשבילי עוד לפני המשחק מול ניקוסיה המטרה היתה לעלות. לפני העונה קיווינו לשחק בליגת האלופות ואז זה לעשות היסטוריה, אבל אם כבר נשרנו לאירופה ליג אז המטרה היא להעפיל לשלב הבא. יש לנו כרגע ארבע נקודות, אנחנו במצב טוב, אבל יש לנו עוד ארבעה משחקים כששניים מתוכם מול פרנקפורט שהיא הקבוצה החזקה בבית. אם לא ניקח נקודות בשני המשחקים הקרובים ובורדו תנצח זה יהיה קשה. בכל אופן, גם אם ננצח בפרנקפורט זה עדיין לא אומר שאנחנו בשלב הבא".

קרלוס התייחס גם לעובדה שהקבוצה טרם ספגה העונה בליגה: "כפי שאמרתי גם לחברים בקבוצה, כשאתה לא סופג שערים אתה צריך להסתכל לא רק על ההגנה והשוער ואני חושב שהקשרים והחלוצים שלנו עובדים קשה. הם לוחצים את היריב, הם עובדים הרבה ואתה יכול לראות את זה בכל משחק. כשאנחנו מפסידים את הכדור הם הראשונים לרוץ כדי להשיג אותו בחזרה".

המשחק הקרוב יהיה משחקו ה- 13 של קרלוס מפתיחת העונה, אבל הוא לא מתלונן: "אני מאושר מזה שאני יכול לשחק ומה שחשוב זה לנוח טוב, לאכול טוב ולעשות הכל כדי להגיע טוב למשחק. בשבילי זה נוח יחסית כרגע כי היו לי שבועיים לנוח, לעומת איתן טיבי שהרבה יותר קשה לו, אחרי שהוא שיחק בנבחרת הלאומית ונסע הרבה. באופן אישי ניצלתי את השבוע האחרון כדי להתאושש לא רק ברמה הפיזית, אלא גם ברמת המחשבות וכרגע מה שאני רוצה זה לשוב לשחק. בשבילי הרבה יותר מעייף אם אסע לפרנקפורט ואשב על הספסל".

מואנס דבור ביקש שלא להתייחס יותר מידי לספקולציות ולסמן רק את המשחק הקרוב בגרמניה: "אני חושב שאנחנו צריכים להסתכל על המשחק הזה ספציפית. עד עכשיו עשינו תוצאות יפות ויש לנו ארבע נקודות, מצד שני אנחנו לא שוכחים שאנחנו הולכים לשחק מול קבוצה ברמה עולמית, פרנקפורט זאת קבוצה נהדרת, אז תמיד אפשר לחלום גבוה ונקווה להוציא תוצאה טובה בשביל להסתכל אחר כך קדימה. תמיד כיף שאוהדים מלווים אותנו, גם בחו"ל, זאת הרגשה נהדרת. גם אם לא מגיעים בכמות רבה זה נהדר לראות את האוהדים של מכבי ביציעים בחו"ל ואני רק מקווה שנראה אותם שמחים בסוף".

החלוץ המשיך והתייחס גם ליכולת האישית שלו בתקופה האחרונה: "אני עובד קשה בכל אימון ונותן את כולי למועדון הזה, אני רק מקווה שאמשיך ואקבל כמה שיותר דקות. שחקן כדורגל צריך להתמודד גם עם הישיבה על הספסל ובטח אם אתה בקבוצה גדולה כמו מכבי תל אביב. עבורינו הצעירים אנחנו לומדים הרבה גם מהישיבה על הספסל ומתחשלים מזה. עובדים איתנו באימונים כדי שגם אם אנחנו לא משחקים לא נאבד מהחדות שלנו, זה דבר טוב שיש במכבי רוטציה כי יש פה המון שחקנים טובים שכל אחד יכול לפתוח בכל משחק".