מכבי פתחה פער של 3 נקודות בראש הטבלה והפכה לקבוצה היחידה באירופה שלא ספגה שער בליגה

חניכיו של פאולו סוזה מרוחקים משחק אחד משבירת השיא הישראלי בו מחזיקה הפועל יהוד שלא ספגה שישה משחקים וחצי מפתיחת הליגה. אחרי שהשלימו אמש משחק נוסף ללא ספיגה וניצחון חמישי העונה, שפתח פער בפסגה, הצהובים מתפנים כעת למשימה האירופית שלהם. עוד קודם התייחס המאמן פאולו סוזה למשחק אמש: "אני לוקח מהמשחק הזה הרבה דברים מעבר לשלוש הנקודות. היה משחק קשה, כפי שצפיתי עוד קודם, כאשר בפועל היו לנו בסך הכל יומיים של אימונים בסגל מלא לקראת המשחק. מדובר באווירה אחרת, במגרש אחר, ואני רוצה שוב לברך את האוהדים שלנו בגלל שהם היו מאחורינו גם עם האווירה השונה במגרש. יצרנו מצבים שעם קצת יותר רוגע יכלו לנצח לנו את המשחק ולכן אני מרוצה כי זה בסך הכל מה שאנחנו מחפשים, לנצח את המשחקים שלנו גם עם הקושי".

http://www.youtube.com/watch?v=M4-D9vuz1jQ&feature=youtu.be

על שינוי המערך במחצית השנייה הוסיף המאמן: "הטקטיקה שלנו היא לנצח בכל משחק והשחקנים הביאו היום דינאמיות למשחק שלנו בדרך בה הם הבינו את המשחק ובדרך שבה הם הופיעו". המאמן גם נשאל על המשחק הקרוב באירופה ליג מול פרנקפורט: "אני אדם מאמין, תמיד חיובי ותמיד מאמין בשחקנים שלי, אבל גם ריאלי. מה שנעשה זה להביא את מה שאני מבקש שנביא מהיום הראשון שלי כאן, להיות שאפתנים, דומיננטים, אנחנו רוצים להציג את הכדורגל הישראלי בצורה הכי טובה שאפשר וננסה להביא את זה לפרנקפורט".

כובש השער היחיד במשחק ערן זהבי סיפר בסיום המשחק: "אני לא מסכים עם הקביעה ש'מכבי לא יכולה בלי ערן זהבי', אנחנו קבוצה, קבוצה טובה וזה שקצת לא הלך במחצית הראשונה לא אומר שום דבר. אני חושב שגם במחצית הראשונה הגענו למצבים וזה שלא הבקענו זה משהו אחר. בסך הכל אני שמח שנכנסתי, הצלחתי להבקיע ולעזור לקבוצה לנצח".

הקשר הוסיף: "זה לא קל לשחק באצטדיון הזה, אין כל כך אווירה, ולכן צריך לתת מילה טובה לקהל הזה, הגיעו שישה עשר אלף צופים. בבלומפילד זה היה נראה אחרת לגמרי, אבל פה הכמות הזאת מאבדת פרופורציות. אין ספק שלא קל לשחק מול קבוצה שסוגרת, אבל זה גם הכיף בלהיות קבוצת צמרת. חלק מהקושי זה לפצח את הבונקרים האלו והגענו להרבה מאד מצבים, זה שלא הבקענו חמישה שישה שערים זה לא אומר כלום. הכי חשוב שלקחנו שלוש נקודות חשובות וננסה להמשיך".

על המשחק הקרוב במסגרת האירופה ליג אמר זהבי: "פרנקפורט כבר תהיה אופרה אחרת, אבל זה הכיף בכדורגל, לבוא, ליהנות, לנסות להציג את הכדורגל שלנו ברמות הכי גבוהות ואני חושב שאין מה להפסיד במשחק כזה. נקווה לחזור עם תוצאה טובה הביתה".