מכבי תל אביב קיימה אימון ערב בסגל כמעט מלא לאחר חזרתם של שנים-עשר שחקני הנבחרות ששבו מהמשימה הלאומית, וזאת לקראת משחק הליגה נגד עירוני רמה"ש (ראשון, 20:10). האימון נערך באצטדיון רמת גן שם גם ייערך המשחק בגלל שזרוע החורף בבלומפילד.

http://www.youtube.com/watch?v=0kO19sEOV28&feature=youtu.be
עוד לפני האימון ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים השבועית לפני המשחק. מאמן הקבוצה פאולו סוזה התייחס לסגל הקבוצה שהתאמן בשבוע האחרון ואמר: "הרבה שחקנים שלנו הלכו לשחק בנבחרות, לצערנו דור מיכה וברק יצחקי גם נפצעו במהלך השבוע.רק היום אנחנו מתאמנים עם הסגל הרחב, זה הופך את הדברים לקשים יותר אבל אנחנו שמחים שהם חזרו". לגבי השחקנים הפצועים אמר: "נקבל היום את תוצאות הבדיקה של מיכה, יצחקי נפצע בצורה קלה ואנחנו עדיין לא יודעים מה תהיה המשמעות. דברים כאלו קורים כי יש שינוי בצורות האימון, הפציעה של יצחקי זו פציעת שריר חוזרת אז לא נוכל לדעת. מה שבטוח זה שהם לא יוכלו לשחק בראשון כמו גם ריף פרץ שמחלים מהפציעה שלו".
לגבי היריבה אמר: "בשבילנו היריבה מאוד קשה, הם רוצים לצאת מהמצב שלהם בטבלה ולנצח את מכבי תל אביב. היתה להם הזדמנות להתאמן עם כל הסגל ולכן זה יהיה משחק קשה. בכל משחק אנחנו מנתחים את מה שאנחנו צריכים לשפר ואנחנו מצפים להבקיע שערים במשחקים הבאים שלנו".
חלוץ הקבוצה ראדה פריצה התייחס למפגש הקודם בין הקבוצות באצטדיון בו לקחה הקבוצה אליפות במשחק שבו כבש את אחד משני השערים ואמר: "יש לי זכרונות טובים כאן ואני מחכה למשחק ביום ראשון. זה קשה כששחקנים חסרים, אבל אני חושב שעבדנו קשה במשך השבוע, התאמנו חזק ועשינו את הכי טוב שאפשר. אני תמיד עולה כדי להבקיע אבל זה משחק קבוצתי ולכן אי אפשר להישען על שחקנים בודדים אלא על הקבוצה כמכלול". לגבי המשחק הקודם באשדוד אמר: "היה משחק קשה, הם שיחקו לאט והיינו צריכים להבקיע את השער הראשון, לצערי אי אפשר לנצח בכל המשחקים". לגבי השילוב בין אירופה והליגה אמר כי: "זה קרה לי גם כששיחקתי בנורבגיה בשילוב של אירופה ושל הליגה, המשחקים באירופה קשים יותר ואם נוכל להציג רמה טובה בכל המסגרות זה יהיה טוב מאוד כי יש לנו סגל חזק עם שחקנים טובים".