הקשר הגיע לשיחת האנג אאוט בדף הגוגל פלוס הרשמי של המועדון וענה לשאלות האוהדים. "נהנה בכל משחק".

עמוד הגוגל פלוס הרשמי של מכבי תל אביב ממשיך לספק לאוהדים הזדמנות להכיר מקרוב את השחקנים. אחרי שהאוהדים התוודעו לגל אלברמן בשיחת האנג אאוט בלעדית שנערכה ממחנה האימונים ב'לה-מנגה', הערב הגיע מהראן ראדי מיד עם סיום האימון לשיחת הוידאו צ'ט עם האוהדים. ראדי, שטרם הספיק לשבור את הצום שהוא נטל עליו במהלך היום, לא פספס אף שאלה והתייחס לאימונים, לצוות הזר ואפילו לאפשרות של התקדמות לאירופה.

הקשר שעבר בין היתר דרך הרצליה, בני יהודה, עכו וסכנין, סיפר על המעבר לאחד המועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי: "זה הבדל ממש גדול, מדובר במכבי תל אביב שהיא קבוצה גדולה. מה עוד שהמזל שלי יצא שנפלתי על צוות אירופאי לכל דבר, כך שיש לי רק מה ללמוד".

לראדי חשוב היה להתייחס לנושא הדו קיום בכלל ובכדורגל הישראלי בפרט וסיפר: "אני בן אדם דתי והדת שלי לימדה אותי שצריך לכבד כל בן אדם, ולכדורגל אני בא לשחק. לא מעניין אותי איפה אני משחק, תמיד היתה לי שייכות ומחויבות למקום בו אני נמצא, כך שאני מקווה שהקהל הרחב שרואה אותנו יבוא בגישה של ספורט ורק על ספורט".

ראדי סיכם: "אני מאד מבסוט ונהנה בכל משחק שאני רואה את הקהל דוחף ומעודד אותנו. אחרי המשחק בב"ש ראיתי את הכפיים והעידוד של הקהל וזה מאד ריגש אותי. בשביל שנסיים את המרתון הזה אנחנו צריכים להתאחד כולנו ביחד".

 

כנסו עכשיו לעמוד הגוגל פלוס של המועדון.