מכבי ניצחה את רמה"ש 0-1 משערו של ערן זהבי שעלה כמחליף דקתיים לפני השער

מכבי תל אביב אירחה הערב את עירוני רמה"ש במסגרת המחזור השישי של ליגת העל בכדורגל. המשחק נערך באצטדיון רמת גן עקב שזרוע חורף בבלומפילד ובכך שיחזר את משחק האליפות של העונה שעברה שנערך באותו אצטדיון.

7

המחצית הראשונה נפתחה בלחץ של הצהובים, בדקה ה-16 בעט גל אלברמן כדור מחוץ לרחבה שנהדף ע"י איתמר ניצן לרגליו של בן חיים שמול השער בעט החוצה. טל בן חיים ניסה את מזלו פעמיים נוספות במהלך המחצית כשבדקה ה- 29 בעט מקצה הרחבה ובדקה ה- 38 כמעט דחק כדור רוחב של מרגוליס, אך בסיכום המחצית לא נכבשו שערים צהובים.

5

המחצית השניה נפתחה בחילוף שהוכיח את עצמו כשערן זהבי נכנס במקומו של יואב זיו וכעבור דקתיים קיבל כדור לרגל מטל בן חיים, התקדם לעבר השער והקשית באמנות מעל לניצן כדי לקבוע את שער היתרון של מכבי. רמה"ש ניסתה לחזור למשחק אך נגיחה של האדז'יץ' חלפה ליד קורת שערו של חואן פאבלו חמש דקות לאחר כיבוש השער. ערן זהבי ניסה שוב את מזלו בבעיטת יעף מדויקת מכעשרים וחמישה מטרים אך ניצן הצליח להדוף. עד לסיום לא נרשמו הזדמנויות נוספות והמשחק הסתיים בשלוש נקודות צהובות.

9

במשחק הבא תארח מכבי את סכנין (שני, 21:00) במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל, עוד לפני כן תצא הקבוצה למשחק חוץ בפרנקפורט במסגרת המחזור השלישי של האירופה ליג.