שערים של קאדלץ ומאייר הכריעו את ההתמודדות מול עשרה שחקנים של מכבי תל אביב בעקבות הרחקה של בן חיים

מכבי תל אביב הפסידה הערב 0-2 לאינטרכט פרנקפורט באצטדיון קומרצבנק ארנה במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של האירופה ליג. המארחים כבשו שער מוקדם ואם לא דיי בכך אז החל מהדקה ה-34 נאלצו הצהובים להסתדר בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של טל בן חיים. שמונה דקות במחצית השניה המארחים הכפילו את מאזן השערים וקבעו את תוצאת המשחק. עם סיום המשחק הגיע גם העדכון מבורדו לפיו המקומיים ניצחו 1-2 את אפואל ניקוסיה ועם תום הסיבוב הראשון הצהובים ממוקמים שניים עם נקודה יותר מהצרפתים ושלוש יותר מהקפריסאים. בעוד שבועיים הקבוצות יפגשו בשנית, הפעם באצטדיון בלומפילד.

Maharan Radi

כבר מפתיחת ההתמודדות המארחים השתלטו על המשחק ובדקה הרביעית חואן פאבלו הדף נגיחה מסוכנת של אלכסנדר מאייר. דקה חולפת וטל בן חיים השתחרר מהעבר השני ובעט כדור חזק שנהדף לקרן. עוד שתי דקות חולפות ושוב חואן פאבלו מגיב מצוין, הפעם לבעיטה מסוכנת של קשר נבחרת שוויץ טרנקילו בארנטה. בדקה ה- 12 חואן פאבלו שוב הגיב מצוין עם הדיפה לקורת השער אבל ווצלאב קאדלץ הקדים את שרן ייני ודחק את הריבאונד לרשת. אם הפיגור המוקדם לא היה מטריד מספיק אז בדקה ה-29 טל בן חיים ספג כרטיס צהוב על ספק נגיעה בכדור ביד וחמש דקות אחר הגיע הצהוב השני והכרטיס האדום עבור אותה עבירה בדיוק. בתום 45 דקות הצהובים יורדים להפסקה במינוס שחקן ובמינוס על לוח התוצאות.

Tal Ben Haim

בפתיחת המחצית השנייה מאמן פרנקפורט הכניס את סטפן אייגנר על חשבון מארקו רוס אבל דווקא בארנטה וקאדלץ המשיכו להיות הבולטים. בדקה ה-53 כדור קרן של טרנקילו בארנטה חדר לשער מהראש של אלכסנדר מאייר. מאמן הצהובים הכניס את גאל מרגוליס, מואנס דבור ועומרי אלטמן, אבל התוצאה נשארה בעינה. מכבי תל אביב רושמת הפסד ראשון העונה בשלב הבתים של האירופה ליג ובמאזנה 4 נקודות אחרי שלושה משחקים. פרנקפורט מצידה עם מאזן מושלם של 9 נקודות שמבטיח כמעט מעשית את מקומה בשלב הבא של המפעל.