לאחר הניצחון 0-4 על עכו מאמן הצהובים כבר מסתכל קדימה למשחק ביום שלישי נגד מכבי נתניה

דבר אחד בולט שאפשר להעיד על מכבי ת"א של העונה הוא שביתם של הצהובים הוא מבצרם. אמש רשמו שחקני מכבי ת"א ניצחון בית תשיעי מתוך עשרה משחקים עם 0-4 על הפועל עכו. שערים מוקדמים של דור מיכה ושרן ייני הורידו את הצהובים להפסקה עם יתרון כפול. צמד של עטר, אחד מבישול של לוגסי (שני בישולים במשחק) ואחד מבישול של ראדה פריצה העלו את החלוץ ל-18 שערי ליגה העונה וחתמו את התוצאה הסופית. הניצחון על עכו היווה את הפתיחה לשבוע של שלושה משחקים עבור הצהובים כאשר השחקנים התייחסו גם למשחק הקרוב ביום שלישי בגביע המדינה.

מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה, סיכם את המשחק בתחושות מעורבות: "אנחנו מכבדים את כל היריבות כשאנחנו משחקים, אנחנו צריכים להשתפר גם בבית וגם בחוץ. אני לא שבע רצון לחלוטין ואנחנו צריכים לנצל הזדמנויות מול השער. אנחנו רק חושבים כעת על המשחק הבא בגביע, אני חייב להכין את הקבוצה לקראת המשחק הזה כשהדבר היחידי שאוכל לעשות הוא לנסות ולשפר את הקבוצה שלי". לגבי יואב זיו שנפצע בשלהי המחצית השנייה וירד לספסל לאחר שהצהובים מיצו את מכסת החילופים אמר אוסקר: "ליואב היתה פציעה, הוא רצה לחזור לשחק אבל העדפנו שינוח כדי לא להחמיר את הפציעה".

כובש השער הראשון, דור מיכה, אמר: "אסור לחשוב על הדרבי, יש לנו משחק קשה נגד הפועל רמת גן ביום שבת ורק על זה אנחנו צריכים לחשוב". על עצמו אמר כי "אני נמצא בתקופה סבירה, יכול אפילו לשחק טוב יותר. הצירוף של השחקנים החדשים מצויין כי רק מי שטוב משחק ולכן צריך להשתפר". לגבי ערן זהבי אמר: "אני שמח שהוא מצטרף ונוכל כולנו ללמוד מהנסיון שלו ומהכשרון שלו".

מבשל השער השני והשלישי במשחק, משה לוגסי, התייחס גם הוא להצטרפותו של זהבי ואמר: "הוא שחקן מאוד מוכשר ואני מאחל לו הרבה בהצלחה במכבי". על עצמו אמר הקשר: "אני שמח שניתנה לי הזדמנות כי חיכיתי לה ועבדתי קשה כדי לקבל אותה. זה הבית שלי ואני מקווה להצליח כאן". על משחק הגביע אמר כי: "מה שהיה בעונה שעברה היה, העונה הנוכחית היא עונה חדשה. אני בטוח שאוסקר גארסיה יכין אותנו בצורה ראויה למשחק וננסה ללכת עד הסוף בגביע".