הקשר שסיכם את העברתו לפני יומיים עבר בדיקות רפואיות וצפוי לחתום על החוזה ולהצטרף לאימוני הקבוצה

לאחר שמועדון הכדורגל מכבי תל אביב סיכם עם קבוצת פאלרמו האיטלקית את העברתו של ערן זהבי, עבר הקשר היום (רביעי) בדיקות רפואיות. זהבי, שסיכם את תנאיו ל-3.5 שנים במועדון צפוי לחתום על החוזה ולהצטרף לאימונים עם חבריו החדשים לקבוצה לקראת המשחק נגד הפועל עכו ביום שבת הקרוב (17:00).

זהבי, יליד 1987, רשם 11 הופעות בנבחרת ישראל כשאת הופעת הבכורה רשם במשחק נגד נבחרת מלטה במסגרת מוקדמות יורו 2012. הקשר, ששיחק בישראל בהפועל תל אביב ובעירוני רמת השרון, חתם בקיץ 2011 בקבוצת פאלרמו מליגת הסריה A, הליגה הבכירה באיטליה. את שער הבכורה שלו במדי פאלרמו כבש במהלך המחזור הרביעי של הסריה A במשחק מול קליארי, בו ניצחה פאלרמו 2-3.  בעונתו הראשונה בפאלרמו ערך 20 הופעות במדי הקבוצה בליגה ו-2 הופעות בליגה האירופית, ובסך הכל כבש שני שערים והוסיף שלושה בישולים. זהבי החמיץ את פתיחת עונת 2012/2013 עקב פציעה, וחזר לשחק בחודש נובמבר 2012. 

המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרוייף, אמר לאתר הרישמי לאחר סיכום התנאים של זהבי: "לאחר מו"מ ארוך הגיעו מכבי ת"א, פאלרמו וערן זהבי לסיכום במסגרתו כל שלושת הצדדים נאלצו להתגמש. אנו מאושרים על צירופו של ערן לקבוצה, מקבלים אותו בזרועות פתוחות למשפחת מכבי ת"א ומקווים שיעזור לנו להגשים את המטרות שהצבנו בפנינו".