אלכסנדר מאייר חזר עם פרנקפורט לבמה המרכזית של הכדורגל ולא מפסיק להתרגש. הראיון המלא יפורסם בתוכניית המשחק

שבע עונות חלפו מאז הביקור האחרון של איינטרכט פרנקפורט בשלב הבתים של גביע אופ"א, שבע עונות של עליות, ירידות ואלכס מאייר אחד. מאייר הוא גם השריד היחיד לקמפיין האירופי האחרון שהסתיים עם 3 נקודות בלבד והמקום האחרון בבית. "קשה להשוות בין הקבוצה שלנו היום לזאת של אז", סיפר מאייר בראיון בלעדי לתוכניית המשחק הרשמית של מכבי תל אביב, שתצא ביום חמישי מול פרנקפורט. "בניגוד לפעם האחרונה, בה זכינו בכרטיס אוטומטי, העונה עבדנו קשה מאד כדי להיות חלק מהאירופה ליג ואנחנו מאד מתרגשים מכך".

מאייר וחבריו לקבוצה צפויים לנחות בישראל יממה לפני המשחק בשביל לערוך את ההכנות האחרונות להתמודדות באצטדיון בלומפילד. הקשר/חלוץ לא מכיר במיוחד את הליגה הישראלית ולמכבי תל אביב הוא התוודע רק במשחק האחרון, אבל כבר הספיק לשמוע מילים חמות על העיר תל אביב עצמה: "מעולם לא הייתי בתל אביב או ישראל, אבל אומרים שזאת עיר בינלאומית עם ראש מאד 'פתוח'. אני יודע שצפויים להגיע הרבה מאד אוהדים שלנו בשביל לתמוך בנו גם בתל אביב אז זה בטוח יעזור. אנחנו בעיקר מקווים למשחק טוב והוגן".

חפשו את דיילות המכירה מחוץ לאצטדיון ובעמדות המרצ'נדייז ורכשו לעצמכם מזכרת מעונה אירופית וממפגש בלתי נשכח מול נציגת הבונדסליגה. מחיר התוכנייה 5 ש"ח.

התמונה באדיבות: fnp.de