פאולו סוזה כבר עם הפנים קדימה למפגש מול פרנקפורט: "ננסה לייצג את הכדורגל הישראלי בכבוד"

בוקר אחרי ההפסד להפועל באר שבע ובמועדון כבר החליפו תקליט והחלו בהכנות לקראת המפגש מול איינטרכט פרנקפורט ביום חמישי הקרוב. הקבוצה תערוך אחר הצהריים אימון שחרור וכבר מחר תקיים את האימון המסכם לקראת המשחק במסגרת המחזור הרביעי באירופה ליג. עם סיום המשחק אמש מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה בחר לפרגן למארחת: "ברכות להפועל באר שבע על הניצחון הערב, הניצחון יכול היה להיות לכל אחת מהקבוצות, זאת יכולה היתה להיות אנחנו. היו לנו מספיק הזדמנויות כדי לנצח, אבל הם היו אלו שהצליחו לנצל טוב יותר את הטעויות מצד שתי הקבוצות ומגיעות להם ברכות". על הטענות לפיהן השער של אליניב ברדה היה בנבדל אמר המאמן: "לעולם לא תשמע אותי מאשים את השופטים, כולם ראו את המשחק, כולם יכולים לנתח, כולם יכולים לדבר, אבל ביקורת על השופטים, בייחוד בצורה פומבית, לעולם לא תשמע ממני".

המאמן המשיך: "אני לא מופתע מהיכולת של הפועל באר שבע, אני יודע מה הם שווים, בגלל זה הם נאבקים על המקום בו הם נמצאים. להבא נצטרך להבטיח שננצל טוב יותר את ההזדמנויות שלנו כי היו לנו הזדמנויות לנצח את המשחק, בייחוד בכמה רגעי מפתח במשחק, היו לנו כמה הזדמנויות לזכות ביתרון, לא כבשנו, היריב שלנו כן ניצל את ההזדמנויות שלו ומגיעות להם ברכות". לקראת המשחק מול פרנקפורט בעוד שלושה ימים הוסיף המאמן: "אני מקווה שנצליח להתאושש במהרה,  זה לא דבר קל, במיוחד אחרי הפסד כאשר האלמנט הפסיכולוגי משפיע, אבל נעשה הכל כדי להתאושש וננסה לייצג את הכדורגל הישראלי בכבוד".

http://www.youtube.com/watch?v=XrhyULDdJVg

קפטן הקבוצה שרן ייני שיתף בתחושות לאחר ההפסד: "אנחנו לא בלתי מנוצחים, בכל זאת אנחנו בני אדם והיה לנו היום משחק פחות טוב. כדורגל זה משחק של מומנטום והרבה פעמים כשהמומנטום היה אצלינו קרה משהו שקצת הרס את זה. באר שבע קבוצה טובה ואני בטוח שהיא תמשיך להיות גבוה בטבלה בהמשך העונה, אני מאחל להם בהצלחה. אנחנו צריכים לנצח משחקים גם כשלשופטים יש משחק פחות טוב, בכל זאת המשחק תלוי בנו. זה לא שכל כדור עומק היה חצי גול, בגול הראשון הכדור הוסט, השני כתוצאה מאופסייד והשלישי מהחלקה, אז לא צריך להיסחף".

הקפטן גם התייחס להשפעה של המשחק בליגה על המפגש ביום חמישי מול איינטרכט פרנקפורט במסגרת האירופה ליג: "ראשית, ברמה המנטאלית אין כל כך השפעה בין משחק אחד לשני. אנחנו מקצוענים, סיימנו את המשחק, אנחנו מפיקים לקחים. שנית, ברמה הפיזיולוגית, אנחנו ננוח טוב, זה לא משחק ראשון שעשינו בהבדל של שלושה ימים, אחרי זה יש לנו משחק גם ביום שני, אבל אני בטוח שאנחנו נגיע רעננים לכל המשחקים ואני לא דואג".