קרלוס גארסיה כבר החל בהכנות למפגש המסקרן בניקוסיה: "חזקים מספיק בשביל להתמודד בשתי המסגרות"

ביום חמישי הקרוב תניח מכבי תל אביב בצד את המאבקים בליגה ותסיט את תשומת הלב למחזור החמישי של שלב הבתים באירופה ליג. הצהובים ימריאו מחר בבוקר לניקוסיה בידיעה שניצחון יבטיח העפלה היסטורית לשלב 32 האחרונות. "אם ננצח ביום חמישי נוכל כבר להעפיל לשלב הבא, כשנותר לנו עוד משחק נוסף לשחק", אמר בלם הצהובים קרלוס גארסיה לקראת המשחק. "אני חושב שזה צעד עצום עבורינו וגם עבור הכדורגל הישראלי. אנחנו יודעים עד כמה חשוב המשחק הזה, אנחנו מרוכזים במשחק הזה ונשים את כל כולינו במשחק הזה".

http://www.youtube.com/watch?v=ijoadYcBNl8&feature=youtu.be

הבלם נשאל על היכולת של הקבוצה להתמודד בשתי המסגרות, על אחת כמה וכמה אם הקבוצה תעפיל לסיבוב הבא והסביר: "וודאי, אם נעפיל לשלב הבא זה בסך הכל עוד שני משחקים, ואם נעפיל סיבוב נוסף אלו שני משחקים נוספים. ההתמודדות הקשה יותר היא בשלב הבתים, בו יש שישה משחקים ואני חושב שאנחנו מתנהלים דיי טוב בשילוב בין אירופה לליגה. אני מאמין שאנחנו חזקים מספיק בשביל להתמודד עם שתי המסגרות אבל עוד נראה. אני סומך ומאמין בנו כמובן".

גם קפטן הקבוצה שרן ייני התייחס להתמודדות המסקרנת ביום חמישי וסיפר על ההכנות של הקבוצה לקראת המשחק המכריע: "אנחנו עדיין מתכוננים לאפואל, עוד לומדים אותם מחדש. הם החליפו מאמן ועשו תיקו במשחק האחרון אז אנחנו עוד לומדים אותם. עוד אין תחושות, הם כנראה ייכנסו לקראת המשחק אחרי שנטוס וניכנס לדריכות". הקבוצה צפויה לנחות מחר בשעות הצהריים בשדה התעופה בניקוסיה ולהמשיך משם לבית המלון הסמוך לאצטדיון GSP בו ייערך המשחק. בערב תקיים הקבוצה את האימון המסכם באצטדיון בו ייערך המשחק ותשתתף במסיבת העיתונאים המסורתית לקראת ההתמודדות.