מאמן אפואל ניקוסיה דיבר על משמעות המשחק מחר: " זה משחק שאין ממנו דרך חזרה, אין מקום לטעויות"

קצת לפני שמכבי ת"א ערכה מסיבת עיתונאים ואימון מסכם ערכה המארחת, אפואל ניקוסיה את מסיבת העיתונאים והאימון שלה. מי שהתייצבו מול המיקרופונים והמצלמות היו מאמן אפואל, גיורגוס דוניס שמונה בחודש שעבר במקום פאולו סרג'יו שעמד על הקווים במשחק בבלומפילד וקשר הקבוצה גוסטבו מנדוזה.

דוניס פירט את הכנות קבוצתו להתמודדות נגד מכבי: "לקראת כל משחק אני מתחיל עם למידת המשחקים הקודמים שלנו והתעסקות בטקטיקה האינדיבידואלית שלנו. יחד עם זאת כמובן שלמדתי את היריבה ואני מנסה למצוא את החוזקות שלה שנצטרך לעצור וחולשות שנוכל לנצל לטובתנו. יש עלינו לחץ לפני המשחק אך לדעתי זהו לחץ שיכול להיות טוב עבורנו. השחקנים מבינים שכל משחק הוא כמו האחרון שלהם ולכן הם מוכנים לתת הכול".

מאמן האלופה הקפריסאית דיבר גם על סיכויי קבוצתו לנצח מחר ולשפר את סיכוייה להעפיל לשלב הבא באירופה ליג: "אם לא ננצח את מכבי, נודח, זה משחק שאין ממנו דרך חזרה. אנחנו מבינים כמה חשוב המשחק ואני מאמין שהשחקנים שלי ישחקו נכון ויגיבו נכון ואם אכן נגיע לאותה רמה שבה שיחקנו נגד בורדו, אני בטוח שננצח. זה משחק שבו השחקנים יתמודדו עם הרבה לחץ, אין מקום לטעויות ואפואל הוכיחה בעבר שהיא יכולה לעשות את זה וכמאמן אני עדיין מאמין".

גם קשרה הברזילאי של אפואל, גוסטבו מנדוזה ניסה להישמע חיובי כלפי המשך הדרך של קבוצתו באירופה ליג: אני מאמין שהמשחק הוא גם על גאווה. יש לנו שנה קשה, שונה מזאת שהייתה לנו בשלוש, ארבע השנים האחרונות, ולא הוכחנו עדיין שאנחנו קבוצה טובה. כמובן שהמשחק מול מכבי הוא הזדמנות טובה עבורנו כשחקנים להוכיח מה אנחנו שווים, אבל המטרה שלנו היא לעלות לשלב הבא ואנחנו משחקים רק בשביל דבר אחד, ניצחון. זאת המטרה שלנו, לא רק להראות שיש לנו איכות, אלא להילחם על האפשרות שלנו להגיע לסיבוב הבא".