במכבי תל אביב שמחו לחזור לליגה מהפגרה ולרשום ניצחון חוץ חשוב על הפועל חיפה 3-1. המאמן פאולו סוזה התייחס בסיום המשחק ליריבה ואמר: "הם קבוצה טובה. הם הוכיחו את מקומם בטבלה, במיוחד שהם שיחקו בבית. היינו חייבים לנצח את המשחק כדי לחזור למסלול. לחצנו חזק כדי לנצח ומגיע לבחורים". לגבי הניצחון בלי ערן זהבי שנעדר בגלל פציעה אמר: "יש לנו מחליפים לכל שחקן, אנחנו מנסים לעשות את המקסימום כדי שהרוטציה תהיה טובה. הראינו הפעם שלכל שחקן יש את היתרונות והחסרונות שלנו, אבל לפני הכל וגם אחרי הכל אנחנו קבוצה".

http://www.youtube.com/watch?v=3mdL_ZfMDNQ
סוזה התייחס גם למשחק נגד אפואל ניקוסיה בחמישי ואמר: "אנחנו ננתח את היריב שלנו, יש להם מאמן חדש שמנהיג סגנון משחק שונה, עלינו לקבל את ההחלטות הטובות ביותר כדי להמשיך להיות תחרותיים עם אותה התלהבות, אומץ ואופי. זה משהו שאנחנו עובדים עליו במסגרת משחקי חוץ באירופה. זה משחק שונה, המטרה היא הליגה אבל המסגרת האירופאית חשובה גם לנו וגם לכדורגל הישראלי.
בן הרוש שכבש את שער הבכורה שלו בצהוב אמר: "אנחנו שמחים על שלוש נקודות חשובות ויקרות, במיוחד אחרי משחקים פחות טובים שלנו. אנחנו מסתכלים קדימה ליום חמישי ומקווים להביא גם משם נקודות. שלטנו לאורך כל המשחק והגענו למצבים רבים".
כובש השער השלישי טל בן חיים אמר: "באנו למגרש קשה מול קבוצה קשה שעשתה לנו חיים קשים, בשורה התחתונה הכי חשוב שניצחנו. צריך לדעת איך לא לקבל שער גם אם לא מגיעים להרבה מצבים מולנו, אבל הכי חשוב שהצלחנו להתאושש מזה ולנצח את המשחק. סיימנו את המשחק של היום ועכשיו אנחנו מרוכזים במשחק נגד אפואל ניקוסיה"