פאולו סוזה מתכונן למשחק בשבת בקרית אליעזר: "מצפים למשחק קשה, אבל רוצים לעשות את העבודה"

מכבי תל אביב קיימה הבוקר את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול הפועל חיפה במסגרת המחזור העשירי של ליגת העל. אחרי 17 משחקים בליגה ובאירופה וסגל שחקנים עשיר בנבחרת, נדמה כי המנוחה לה זכתה הקבוצה בשבת האחרונה הגיע בזמן. "הפגרה הגיעה לנו בזמן טוב, זה היה חשוב לנו לנוח מנטאלית, בייחוד מהבחינה הזאת" אמר המאמן פאולו סוזה. "חלק מהשחקנים טסו לחו"ל, בילו עם המשפחה, ואני שמח על כך כי הם חזרו עם מצב רוח טוב. בדיוק כפי שציפיתי. עד עכשיו הם עבדו בהחלט טוב ואני מקווה נחזור לליגה באותה רמה כפי שהתרגלנו להציג".

"הפועל חיפה עושה עונה מצוינת עד כה, זאת אחת הקבוצות היותר מסודרות, שיודעת היטב איך להשיג נקודות, איך לנצח ואיך להתמודד עם קבוצות שונות. כך שאנחנו מצפים למשחק קשה, אבל אנחנו רוצים להיות מכבי, אנחנו רוצים לעשות את העבודה שלנו בצורה טובה ואני בטוח שאם נופיע כפי שאנחנו יודעים יהיו לנו מספיק הזדמנויות כדי לנצח את המשחק".

המאמן התייחס למצבת הפצועים שלו לקראת המשחק: "דור מיכה כבר מתאמן עם הסגל ועושה את מה שכולם עושים, לגבי ערן, כפי שכולכם ראיתם, הוא קיבל מכה חזקה ועדיין מחלים. יש לנו עוד יותר מ- 48 שעות למשחק ואנחנו נחכה לראות איך הוא מרגיש בשבת. ההחלטה אם הוא ישותף או לא אינה קשורה למשחק מול אפואל ניקוסיה, אם השחקן ירגיש בנוח ומאה אחוזים כשיר בשביל לעשות את העבודה שלו, הוא יהיה עוד אפשרות בסגל שלי למשחק".

http://www.youtube.com/watch?v=8zL2XUPb0jQ

בסיום דבריו וברוח התקופה פאולו סוזה נשאל לגבי זהות השחקן שלדעתו ראוי לקבל את "כדור הזהב" של אופ"א והיה נחרץ בתשובתו: "כפורטוגלי, זה תמיד כריסטיאנו רונאלדו עבורי. מסי ורונאלדו שונים, שני שחקנים פנטסטיים שהגיעו באותו דור, ולפי היכולת עד כה, הפציעה של מסי והיכולת שרונאלדו מציג, לרונאלדו בהחלט מגיע לזכות בכדור הזהב".

חלוץ הקבוצה טל בן חיים הוא אחד מקבוצת שחקנים שנאלצו להתמודד עם שלוש מסגרות; ליגה, אירופה ונבחרת, וגם עבורו המנוחה הגיעה בזמן: "הפגרה עשתה לנו מצוין והיא באה בזמן מצוין בגלל שהיו לנו המון משחקים והיה עומס גדול על הקבוצה. יש לנו הרבה שחקני נבחרת בקבוצה ובזמן שקבוצות אחרות נחו רוב הסגל שלנו היה בנבחרת והיה תחת עומס, אז הפגרה באה לנו מצוין, נחנו, בילינו עם המשפחה וחזרנו רעבים לליגה".

בן חיים נשאל על החילופים התכופים בעיקר בחלק הקדמי, במה שכולם נוהגים לכנות "רוטציה": "מנסים לצייר את זה כאילו זה משהו רע ואני חושב שזה ההיפך, כי זה שומר את כולנו במתח, אנחנו יודעים שאנחנו חייבים להתאמן טוב יותר ולהילחם כל שבוע וכל אימון על המקום שלנו בהרכב. עד היום שיחקתי בקבוצות שכל עוד הייתי בריא הייתי משחק ואני לא חושב שבטווח הארוך זה עשה לי רק טוב. לשחקן שבטוח במקום שלו יש באופן טבעי ירידת מתח ופה אף אחד לא יכול להרגיש ירידת מתח, גם השחקנים ששיחקו יותר מאחרים כי כל שחקן שנמצא במכבי תל אביב הוא ברמה מאד גבוהה כדי להשתייך לסגל הזה. יש פה המון שחקנים טובים ובשורה התחתונה, לי באופן אישי זה עשה רק טוב".

על ההיעדרות הצפויה של ערן זהבי וההשפעה שעשויה להיות לכך על המשחק של הקבוצה הוסיף החלוץ: "להגיד שמכבי תל אביב זה רק ערן זהבי זה מצד אחד לתת קומפלימנט מאד גדול לשחקן הישראלי הגדול היום, ומצד שני זה קצת לזלזל בקבוצה כי בסופו של דבר אנחנו קבוצה וזה כדורגל ולא טניס. מבלי לגרוע מערן שעושה השנה דברים מדהימים והוא בהחלט השחקן בכושר הטוב ביותר בליגה, עדיין אין לי בכלל ספק שאנחנו יכולים לנצח את הפועל חיפה גם בלי ערן".

לרכישת כרטיסים למשחק והסעות לחצו כאן