קבוצות מחלקת הנוער חוזרות לפעילות לאחר שלושה שבועות. לקבוצת הנוער ולקבוצות הנערים יחכו משחקי צמרת מעניינים

לאחר שתי שבתות ללא משחקים חוזרות קבוצות מחלקת הנוער של מכבי תל אביב לפעילות בליגות הנוער השונות. קבוצת הנוער, מכבי תל אביב 'שחר' תארח בקרית שלום את הפועל ראשון לציון במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל לנוער. הצהובים שמדורגים במקום השביעי, ארבע נקודות מהמקום הראשון ושתיים פחות מהאורחים מעיר היין ינסו לעבור אותם בטבלה עם ניצחון. גם נערים א', מכבי תל אביב 'עודד' יארחו משחק צמרת בקרית שלום כאשר יתמודדו עם הפועל באר שבע.  הצהובים מדורגים במקום הראשון בליגת נערים א' על ומקדימים את האורחים מבאר שבע רק בזכות הפרש שערים.

כמעט אותו תסריט בדיוק יחכה לקבוצת נערים ב', מכבי תל אביב 'אלי פוקס'. נערי ב' הצהובים מדורגים ראשונים בטבלה עם אותו מספר נקודות כמו נערי ב' של הפועל באר שבע שיארחו אותם בבירת הנגב למפגש הצמרת המעניין של ליגת נערים ב' ארצית דרום. שתי קבוצות נערים ג' של מכבי תל אביב יחזרו לפעילות בליגות שלהן עם משחק בית בקרית שלום. נערים ג', מכבי תל אביב 'אלדד' יארחו את הפועל ראשון לציון ונערים ג'2 את מועדון ספורט נשר. שאר קבוצות המחלקה יצאו למשחקי חוץ. ילדים א' דרום של מכבי תל אביב יתארחו אצל בית"ר ירושלים, ילדים ב' צפון אצל בית"ר טוברוק וילדים ב' דרום אצל הפועל ראשון לציון.

במשחקים נוספים יתארחו קבוצת ילדים ג' צפון אצל הפועל ירושלים וקבוצת ילדים ג' דרום אצל הפועל ראשון לציון. קבוצות הטרומים של הצפון לא ישחקו בשבת הקרובה אך קבוצות טרום א' וטרום ב' דרום יארחו למשחקי ליגה בהדר יוסף את הקבוצות המקבילות של מ.ס אשדוד.