קבוצות מחלקת הנוער חזרו מהפגרה, ניצחונות לשלוש מתוך ארבע קבוצות הנערים

לאחר שלושה שבועות של פגרה בליגת נערים א' על וארבעה שבועות בשאר הליגות חזרו קבוצות מחלקת הנוער של מכבי תל אביב למעגל המשחקים. נערים א' של מכבי תל אביב ניצלו את המשחק שלהם נגד הפועל באר שבע בשבת בכדי לפתוח פער של 3 נקודות בצמרת ליגת נערים א' על עם ניצחון 1-4 בקרית שלום. דווקא שחקני באר שבע עלו ליתרון ראשון במשחק במחצית הראשונה אך עם סיום המחצית כבשו הצהובים את השוויון מרגליו רוי רונן.

המהפך הושלם בדקה ה-68 לאחר נגיחה מקרוב של הדר לוי שכבש את שערו הראשון העונה. שלוש דקות לאחר מכן השאיר תומר אלטמן את רוי רונן מול שער ריק והחלוץ כבש את השני שלו במשחק וה-12 שלו העונה. המחליף טום זגורי הוסיף שער בדקת הסיום של המשחק וחתם ניצחון 1-4 נאה לשחקני מכבי תל אביב 'עודד' שנשארים במקום הראשון בטבלה. נערים ב' של מכבי תל אביב גם הם התמודדו המקבילה של הפועל באר שבע כאשר כאן היה זה מפגש צמרת בין שתי הראשונות. ערב המחזור הקבוצות היו צמודות אחת לשנייה במקומות הראשונים בטבלה עם אותו מספר נקודות והשוויון נשמר עם תיקו 1-1 בבאר שבע.

המארחים עלו ליתרון בדקה ה-13 מרגלי ויקטור פרץ אך בדקה ה-24 שחקני מכבי תל אביב 'אלי פוקס' השוו מרגלי גיא שטח. השער הרביעי העונה של שטח קבע את התוצאה הסופית כבר במחצית הראשונה והשאיר את הקבוצות בשוויון נקודות בצמרת ליגת נערים ב' ארצית דרום. שתי קבוצות נערים ג' של מכבי תל אביב אירחו בקרית שלום ורשמו ניצחונות ביתיים. נערים ג', מכבי תל אביב 'אלדד' גברו 0-4 על הפועל ראשון לציון בעזרת שלושער של אלמוג אילון ושער נוסף של ניל גולדברג. הניצחון עזר לצהובים לעלות למקום הראשון על חשבון האורחים מראשון לציון.

נערים ג'2 עשו את העבודה עם ניצחון 1-3 על מועדון ספורט כדורגל נשר עם שערים של זיו בלסך, ג'יג'י דרסיליה ודסלין בלאצ'או. קבוצות ילדים א' של מכבי תל אביב גם הן חזרו מהפגרה עם ניצחונות. ילדים א' צפון, מכבי תל אביב 'שלמה' גברו 1-2 על האקדמיה לכדורגל בנות וילדים א' דרום גברו 5-0 בחוץ על בית"ר ירושלים. ילדים ב' צפון הפסידו 3-1 לבית"ר טוברוק וילדים ב' דרום סיימו בתיקו 2-2 בחוץ נגד הפועל ראשון לציון.