קשר מכבי יודע כי קבוצתו נמצאת בעמדה טובה לאחר התיקו אמש אך גם מבהיר: "עדיין אין מקום לחגיגות"

מאה ושמונים דקות נגד אפואל ניקוסיה הגיעו לסיומן אמש ללא שערים עם תיקו 0-0 שני בין הקבוצות בביתF  של האירופה ליג. למרות זאת, בסיום 90 הדקות בניקוסיה הצהובים שמרו על המקום השני בטבלת הבית, מרחק שלוש נקודות מאפואל שבמקום השלישי כאשר נותר מחזור אחד בלבד. מאמן הצהובים פאולו סוזה סיכם את התחושות שלו בסיום המשחק: "זה היה משחק ששלטנו ברובו בעיקר במחצית הראשונה בה יצרנו מספיק מצבים לכיבוש שערים ובמשחק מאוזן שכזה צריך לכבוש. אפואל חיפשה תוצאה ודחפה קדימה ובשנייה השתלטו על שטחים לא מעטים. התוצאה הזו נתנה לנו תקווה לחלום על ההעפלה כדי לעשות היסטוריה למועדון ולכדורגל הישראלי".

קשרה הסרבי של מכבי, ניקולה מיטרוביץ' הוסיף: "זה היה משחק מאוד קשה אבל ברוב המשחק היינו טובים יותר ויצרנו מצבים לכיבוש שערים. יצרנו לנו אפשרות להעפיל לשלב הבא אבל אין מקום לחגיגות כיוון שכלום עוד לא גמור ויש לנו משחק נוסף נגד בורדו. לאוהדים שהגיעו לכאן ועודדו בקול למרות הקור מגיע קרדיט על העזרה שנתנו לנו כאן. התמיכה שלהם מחממת את הלב והעובדה שבבלומפילד הם יהוו את הרוב נותנת לנו דחיפה נוספת. על מנת להשלים את שלב הבתים בצורה חיובית עלינו לנצח ויחד עם הקהל שלנו הכול אפשרי".

http://www.youtube.com/watch?v=glF3lTcZAeg

הצהובים אמנם נמצאים בעמדה טובה לקראת העפלה אפשרית לשלב 32 האחרונות אך בלם הקבוצה איתן טיבי שומר על דריכות גבוהה לקראת המחזור האחרון: "נשאר לנו משחק אחד נגד בורדו וזה משחק לא קל אך מבחינתנו אנו נרצה לנצח את המשחק הזה כמו כל משחק אחר. אנחנו מייצגים מועדון שתמיד צריך להציג יכולת ולבוא במטרה לנצח ואנחנו מחוייבים למועדון הזה".

גם מהראן ראדי התייחס למצבה של הקבוצה בבית לקראת המשחק האחרון בשלב הבתים: "חשוב שנבוא מרוכזים למשחק האחרון כי בכדורגל קורים הרבה דברים ואנו רואים משחקים שמתהפכים בדקות האחרונות. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להגיד שעלינו מעשית כשיש עדיין משחק קשה נגד בורדו שאנחנו נצטרך להגיע אליו בשיא הריכוז ולעבוד קשה בכדי לעבור אותו".