קבוצת נערים א' של מכבי ת"א סיימה במקום השלישי בטורניר VFL theesen בבילפלד שבגרמניה לאחר ניצחון על בורוסיה דורטמונד

קבוצת נערים א' של מכבי ת"א סיימה היום את משחקיה בטורניר ידידות בינלאומי בגרמניה, VFL Theesen לקבוצות ילידי 96 ורשמה הישג מכובד מאוד עם מקום שלישי. הטורניר הורכב משני בתים של ארבע קבוצות נפרס על פני שלושה ימים של משחקים. בבית של מכבי ת"א 'עודד' שיחקו פ.צ קלן, שטוטגרט והקבוצה המארחת, VFL Theesen והבית השני הורכב משתי קבוצות מגרמניה, בורוסיה דורטמונד וארמיניה בילפלד, פ.צ באזל השוויצרית ופיינורד. במשחק הפתיחה של הטורניר שהחל ביום שבת גברו נערי א' של מכבי ת"א על פ.צ קלן 1-3 עם צמד של מאוויס צ'יבוטה, שחקן זו מקונגו המתאמן בקבוצה ושער נוסף של סוהיל ארמלי. 

במשחק הראשון מבין שניים של נערי א' הצהובים אתמול (50 דקות למשחק) הם ספגו הפסד 3-1 משטוטגרט הגרמנית אך נשארו במקום השני בבית לפני המשחק האחרון נגד הקבוצה המארחת. מאוויס צ'יבוטה כבש את השער היחיד לנערי א' של מכבי ת"א. תיקו היה מספיק למערי א' צהובים במשחקם האחרון בכדי להעפיל אך הם לא השאירו מקום לספק עם ניצחון 1-4 על הקבוצה המארחת, VFL Theesen. מאוויס צ'יבוטה וגיא אביב כבשו צמד כל אחד וחתמו את מקומם של נערי א' בחצי הגמר שם התמודדו היום נגד פ.צ באזל השוויצרית. הצהובים לא הצליחו לכבוש הפעם, הפסידו 3-0 לקבוצה שהמשיכה לזכייה בטורניר ועברו למשחק על המקום השלישי נגד ילידי 96 של בורוסיה דורטמונד.

גיא אביב נתן לנערי א' הצהובים יתרון במחצית הראשונה אך שתי דקות לסיום הזמן החוקי שחקני דורטמונד השוו וקבעו כי דו קרב מהנקודה הלבנה יהיה זה שיכריע את ההתמודדות. לאחר חמש בעיטות מדויקות לכל קבוצה, שוער מכבי ת"א 'עודד', עומרי גלזר הצליח לעצור בעיטה ושקפטן הצהובים, דן גלזר כבש את הבעיטה המכירעה שקבעה 5-6 בתום הדו קרב מהנקודה והישג מרשים מאוד לנערי א'. 

מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער ששהה עם הקבוצה בגרמניה אמר לאחר המשחק האחרון: "זה היה טורניר ברמה גבוהה עם קבוצות איכותיות מאוד וזו הופעה מכובדת מאוד והישג יפה מאוד של קבוצת נערים א' לסיים כאן במקום השלישי". בנוסף להישג המכובד של סיום  במקום השלישי נערי א' זכו בגביע ההגינות של הטורניר וצ'יווטה מאוויס זכה בתואר השחקן המצטיין ומלך השערים.

בהמשך השבוע יחזרו לארץ שחקני מכבי ת"א 'עודד' כאשר בשבת הקרובה מחכה להם משחק אחרון ומכריע בטורניר אלוף האלופים של נערים א'. מכבי חיפה, לה הפסידו הצהובים בחצי גמר גביע המדינה תגיע לקרית שלום כאשר ניצחון של הצהובים יכול להעניק להם את התואר.