עוד שבת של ניצחונות במחלקת הנוער הצהובה עם תוצאות מרשימות לנערים א' ולנערים ג'2

קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב סיימה את העונה בסטייל עם 0-7 מרשים על המדורגת שלישית בטבלה, בני יהודה במחזור האחרון של העונה הסדירה. לחניכים של זיו אריה ואבי יחיאל היה זה ניצחון 24 מ-26 משחקים העונה והם גם מסיימים את העונה עם ההתקפה וגם ההגנה הטובה ביותר, בהפרש גדול מהאחרות. מתן חוזז כבש שלושער לצהובים, יונתן כהן כבש צמד וסוהיל ארמלי ורז יצחק הוסיפו שער כל אחד. את תואר האליפות חתמו נערי א' הצהובים בתחילת החודש הנוכחי ובשבועות הקרובים, לאחר סיום העונה הסדירה יתחרו בטורניר אלוף האלופים של שנתון נערים א'.

שלושת הקבוצות הראשונות מליגה א' ארצית דרום (מכבי ת"א, הפועל ת"א ובני יהודה) ביחד עם המקבילות מליגה א' ארצית צפון (מכבי והפועל חיפה ביחד עם בית"ר טוברוק או בני סכנין) יתמודדו על תואר הקבוצה המובילה של שנתון נערים א'. נערים ב' של מכבי ת"א סיימו את העונה שלהם בשבוע שעבר אך נערים ג' של המועדון רשמו עוד ניצחון ושמרו על מרחק 5 הנקודות מהפסגה. החניכים של שלומי מיטלקה ניצחו בחוץ את עירוני בת ים 0-1. עומר לקאו כבש את שערו ה-20 העונה בליגה.

נערי ג'2 של מכבי ת"א המשיכו בכושר הטוב שלהם ורשמו ניצחון שמיני רצוף עם 1-6 על גדנ"ע ת"א. תומר אלטמן כבש צמד, אור דסה, טל סנדרוביץ', עמית כהן ואיתי פיבניק הוסיפו.  בקרב קבוצות ילדים א' של המועדון נערך בקרית שלום דרבי פנימי בין ילדים א' דרום לילדים א' צפון. ילדים א' דרום של מכבי ת"א סיימו כמנצחים עם 1-3 בזכות שלושער של אלמוג אילון. ילדים ב' דרום סיימו בתיקו 2-2 נגד הפועל רמת גן.