מאמן מכבי ת"א דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מחר נגד איינטרכט פרנקפורט: "נצטרך להראות רמה גבוהה של ביצועים"

עם קצת יותר מ-24 שעות למפגש המסקרן ביניהן ערכו מכבי ת"א ואיינטרכט פרנקפורט את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. בעוד שחקני פרנקפורט ערכו את האימון המסכם בבלומפילד לאחר מסיבת העיתונאים שחקני מכבי ת"א ערכו את האימון המסכם שלהם בבוקר בקרית שלום. "נגד קבוצות כאלה אנחנו צריכים לשחק עם רמה גבוהה של ביצועים ולהראות התלהבות גדולה", אמר מאמן הקבוצה פאולו סוזה. "המטרה שלנו היא להציג כדורגל חיובי עם הרבה אומץ וכמובן גם עם עזרה של האוהדים שינסו לדחוף אותנו לערב היסטורי".

מאמן הצהובים בטוח כי שחקניו מגיעים מוכנים למשחק למרות המשחק האחרון בליגה: "למשחק בבאר שבע לא תהיה השפעה גדולה על המועדון או על השחקנים. כבר דיברתי על זה בעבר, זו תחרות שונה, אווירה שונה ואנחנו נעשה את הטוב ביותר שלנו. בבית שלנו בבלומפילד אני חושב שאנחנו יכולים להשיג משהו טוב עבורנו". לגבי היריבה וההרכב שהיא תעלה אמר סוזה: "זה לא משנה מי ישחק ומי לא, אני בטוח שהם ישחקו עם 11 שחקנים והמציאות היא שאנחנו לא יכולים להרגיש שאנחנו מעל ליגות אחרות. מצד שני אני מאמן מאוד חיובי ואני מאמין גדול בשחקנים שלי".

http://www.youtube.com/watch?v=beDGmYrKPPQ

בלם הקבוצה איתן טיבי הדגיש גם הוא כי הצהובים מגיעים מוכנים למרות המשחק בבאר שבע: " אנחנו מתנהגים אותו דבר אחרי ניצחון וגם אחרי הפסד, אנחנו לא סוטים מהדרך שלנו וגם האמונה נשארת אותו דבר. אנחנו עם הפנים רק למשחק הזה ונבוא מוכנים למשחק בצורה הכי טובה שאפשר". הבלם ששיחק בכל המשחקים של הצהובים העונה דיבר על עומס אפשרי שלו ושל הקבוצה לקראת המשחק: "יש עומס אבל אני תמיד רוצה לשחק ויש צוות מקצועי שיודע להכין אותנו ולהביא אותנו רעננים לכל משחק וזה אכן מה שקורה".

מאמנה של איינטרכט פרנקפורט, ארמין פה דיבר גם הוא לקראת המשחק מחר: " אני לא מתייחס להרכב שיעלה מחר, אנחנו עושים התאמות טקטיות לכל יריבה לא משנה באיזה מפעל. הבונדסליגה והליגה האירופית חשובות באותה מידה אך יש לי את הרוטציה שלי". קשרה של הקבוצה הגרמנית, יוהנס פלום התייחס לכושרה הנוכחי של פרנקפורט: "במשחקים האחרונים בליגה לא היינו מרוכזים, אני מקווה שכאן נמצא את הדרך חזרה למסלול הנכון".