במכבי תל אביב קמו לבוקר מאושר אחרי הניצחון המרשים אמש 2-4 על איינטרכט פרנקפורט שהעלה את מספר הנקודות של מכבי בבית F באירופה ליג ל-7 והשאיר אותה במקום השני למרות הניצחון של השלישית בבית, אפואל ניקוסיה, 1-2 על בורדו.
מאמן הקבוצה פאולו סוזה אמר בסיום המשחק: "פרנקפורט היא קבוצה פיזית וחזקה שרגילה לשחק בקצב גבוה ואינטנסיביות ולכן בשבילנו היה קשה להתמודד איתם במשך תשעים הדקות ולכן אני גאה מאוד בשחקנים שלי שהרוויחו ביושר את מה שקיבלו היום ואני מקווה שזה ימלא אותם באנרגיה כדי לייצר עוד ערבים היסטוריים למועדון".

http://www.youtube.com/watch?v=2-LNYYsxIH4 
החלוץ ברק יצחקי שכבש צמד במשחק אמר: "זו תוצאה טובה, שמענו את התוצאה מניקוסיה אבל אנחנו צריכים להיות תלויים בעצמנו. יש לנו עוד שני משחקים קשים בניקוסיה ומול בורדו אבל אני בטוח שאם נשחק כמו ששיחקנו היום עם מחויבות ורצינות אין לי ספק שנחייך בסיום המפעל".
כובש הצמד הנוסף במשחק, ערן זהבי, אמר: "עשינו ערב מדהים עם הקהל שנתן לנו דחיפה ענקית, האמנו מההתחלה ובאמת במחצית הראשונה נתנו הצגת כדורגל ובמחצית השניה המשחק בבאר שבע התחיל להשפיע והיינו קצת עייפים, ברמות האלו ההתאוששות מאוד חשובה, אבל אני שמח שניצחנו והשארנו את כל הדברים האלו מאחור".
הקשר דן איינבינדר הוסיף: "זה כיף גדול להיות חלק ממה שהיה היום על הדשא, אנחנו שמחים שהצלחנו לעשות את קפיצת המדרגה הזו ולהשיג ניצחון גדול שחשוב בשביל המשך הדרך ובעיקר בשביל הקהל שעודד ותמך והניצחון הזה מגיע גם לו".