נערים א' ניצחו וכבשו את המקום הראשון בשבת מלאת ניצחונות לקבוצות מחלקת הנוער הצהובה

הריצה הטובה של קבוצת נערים א' בשבועות האחרונים המשיכה בשבת המשחקים הזו ואף קיבלה פרס בדמות עלייה לראש הטבלה. החניכים של זיו אריה ואבי יחיאל יצאו למשחק חוץ נגד הפועל מחנה יהודה וחזרו עם ניצחון 0-7. אליאל פרץ שכבש עד המחזור הנוכחי שני שערי ליגה, שיפר את מאזנו האישי לחמישה עם שלושער היום. יונתן כהן ביסס את מעמדו ככובש המוביל עבור מכבי ת"א 'עודד' עם צמד ושקד אזולאי ודן גלזר הוסיפו אחד כ"א וקבעו את התוצאה הסופית. ניצחון הצהובים בצירוף הפסדה של הפועל ת"א לבית"ר ירושלים קבע כי נערי א' של מכבי ת"א עולים למקום הראשון בתום המחזור ה-11.

 נערים ב', שרצף הניצחונות שלהם נעצר על חמישה בשבוע שעבר עם הפסד לבני יהודה, חזרו לנצח היום עם 0-5 בחוץ על הפועל אשקלון. עזרא חנה, הדר לוי (12 שערי ליגה), דניאל רחימי, רז יצחק ורועי צארום כבשו לצהובים שקפצו שלושה שלבים אל המקום הרביעי בטבלה. בשבת הבאה יארחו נערי ב' של מכבי ת"א את המוליכה, מכבי פתח תקווה במשחק צמרת. קבוצות נערים ג' של מכבי ת"א רשמו גם הן ניצחונות. נערים ג' יצאו למשחק חוץ קשה מול בני יהודה וחזרו עם ניצחון 1-2 המקרב אותם לצמרת הגבוהה. גם נערים ג'2 של מכבי ת"א רשמו ניצחון חוץ בשבת עם 1-3 על סקציה נס ציונה, ניצחון רביעי העונה לנערי ג'2.

קבוצות הילדים של מכבי ת"א חזרו לפעילות לאחר שמזג האוויר הגשום בסוף השבוע שעבר ביטל את המחזור הקודם. קבוצות ילדים א' של מכבי ת"א חזרו היישר לדרבי פנימי ביניהן. ילדים א' דרום הם אלו שניצחו את ילדים א' צפון בתוצאה 0-1. השבת המוצלחת של מחלקת הנוער נחתמה עם ניצחונות של קבוצות ילדים ב'. ילדים ב' דרום רשמו ניצחון ביתי, 1-2 על הפועל ר"ג בעוד ילדים ב' צפון גברו בחוץ 0-5 על הפועל רמת השרון. קבוצות ילדים ג' וקבוצות הטרומים המשיכו במשחקי הליגות שלהן בהן הוחלט כי לא ירשמו תוצאות החל מהעונה הנוכחית.