האתר הרשמי יוצא לדרך עם סדרת כתבות שתכיר לכם את קבוצות מחלקת הנוער. הראשונה בתור: נערים ג', מכבי תל אביב 'אלדד'

שנתון: 1999

ליגה: נערים ג' מרכז

מאמן: שלומי מיטלקה

עוזר מאמן: גיל מלצר

מספר שחקנים: 18

קצת על הקבוצה:

קבוצות מחלקת הנוער נמצאות בשלבים הראשונים של העונה וביניהן נמצאת קבוצת נערים ג', מכבי תל אביב 'אלדד'. הנערים הצהובים משחקים בליגת נערים ג' מרכז המורכבת מ-16 קבוצות מאזור המרכז אך גם נציגות של בית"ר ירושלים, מ.ס אשדוד ואפילו מכבי חיפה משחקות בה. הקבוצה המאומנת ע"י שלומי מיטלקה היא קבוצה חדשה שהשחקנים בה עשו בקיץ את המעבר מקבוצות הילדים של מכבי ת"א (ילדים א' צפון ודרום) לנערים. 18 שחקנים, חלקם מגיעים מדי אימון ומשחק ממקומות כמו מודיעין, כוכב יאיר והרצליה, מרכיבים את סגל מכבי תל אביב 'אלדד'.

שם הקבוצה, מכבי תל אביב 'אלדד', מציג מחווה לחלל ישראל שהיה אוהד מושבע של מכבי תל אביב, אלדד רגב. כחייל מילואים רגב נחטף ע"י החיזבאללה בחודש יולי 2006 ביחד עם אהוד גולדווסר וגופתו הועברה לישראל שנתיים לאחר מכן.

שגרת האימונים:

הצוות המקצועי של הקבוצה, כמו בשאר קבוצות המחלקה לא חוסך זמן השקעה בשחקנים בכדי לפתח ולקדם אותם. שחקני נערים ג' מקבלים ארבעה אימונים מלאים בשבוע ובנוסף גם שני אימוני העשרה של 45 דקות, אימון בו השחקנים משקיעים זמן נוסף בשיפור היכולות הטכניות שלהם. מעבר לכך הצוות המקצועי של הקבוצה דואג לערוך אסיפות מקצועיות ולהראות לשחקנים ניתוחי וידאו של הביצועים שלהם. סיוע שוטף בתחום המנטלי והפיזיולוגי מגיע מפסיכולוג המועדון, נועם אייל ואחראי הבנייה הגופנית של מחלקת הנוער, ד"ר ירון (בוקי) ברק שעובדים בצמוד עם נערים ג' כמו גם עם שאר קבוצות המחלקה. מעבר להיבט המקצועי וגם לאור העבודה שהקבוצה מורכבת מתלכיד חדש של שחקנים שמים לב בנערים ג' גם להיבט החברתי ומשתדלים לערוך אחת לחודש פעילויות גיבוש שונות.

מטרות הקבוצה:

מטבע הדברים מטרות של קבוצת נערים שונות מקבוצת בוגרים כמו שמסביר בפירוט מאמן נערים ג', שלומי מיטלקה: "המטרה שלנו נגזרת מהמטרה הכללית של המחלקה שהיא להתקדם ולהשתפר בכל האספקטים של המשחק ולאפשר לכמה שיותר שחקנים להראות את היכולת שלהם על המגרש. החלק ההישגי פחות בא לידי ביטוי כאשר לנגד עינינו עומדת השאיפה לקדם שחקנים כפרט ולשפר את התפקוד של כולם כקבוצה".

מי משחק בקבוצה:

שוערים: חן עוזרי, שי דיין.

הגנה: גל בכר, אופק בלס, עמית גור, דן גרוס, נועם כהן, יקיר נתן, גיא שלח (בנו של שחקן העבר במכבי ת"א, אמיר שלח).

קישור: איתי קדם, נדב ראובני, אביב אליאן, אוראל טיסונה.

התקפה: הפורד אגאי, בן אילת, אילון אלמוג, ניל גולדברג (אחיו של שון גולדברג מקבוצת הנוער), אלון כהן, זיו מך.