נערים א' ממשיכים לצבור נקודות, נערים ב' חזרו למסלול הניצחונות ומשחק נערים ג' לא שוחק

נערים א' רשמו ניצחון 14 במחזור ה-15 של ליגת נערים א' ארצית דרום עם 1-5 על הפועל ראשון לציון בחוץ. חמישה שחקנים שונים כבשו לזכות הצהובים כאשר להפסקה הם ירדו ביתרון 0-2 משערים של אליאל פרץ (6 שערי ליגה העונה) וגיא אביב (9 שערים). חמשת השערים של נערים א' במשחק העלו את מאזנם עד כה ל-52 שערים כאשר גם לכובשים במחצית השנייה יש תרומה לכך. מתן חוזז (6 שערים), יונתן כהן (11 שערים) ויוסי סלליך שציין שער בכורה העונה בליגה חתמו את התוצאה הסופית.

נערים ב' חזרו לנצח לאחר שני משחקים עם 0-3 ביתי על הפועל רמת גן. רז יצחק כבש צמד והעלה את מאזנו ל-15 שערים בכל המפעלים, תומר אלטמן חתם את התוצאה הסופית עם שערו השישי העונה. משחקם של נערים ג' נגד הפועל רמת גן לא שוחק עקב תנאי מזג האוויר ונערי ג'2 גברו בקרית שלום על הפועל באר שבע בתוצאה 0-3.

קבוצות ילדים א' של מכבי ת"א רשמו ניצחונות בשבת המשחקים הזו. ילדים א' דרום גברו על הפועל קרית אונו בתוצאה 1-2. ילדים א' צפון גברו על מוליכת הטבלה, מ.ס אשדוד בתוצאה 1-4. בקרב קבוצות ילדים ב' של המועדון לא היו ניצחונות. ילדי ב' צפון של מכבי ת"א הפסידו 5-1 למ.ס אשדוד וילדי ב' דרום סיימו בתיקו 0-0 נגד הפועל ראשון לציון מערב.