עוד שבת של ניצחונות, מנערים א' שהמשיכו את הרצף ועד קבוצות הילדים שעברו שלב בגביע המדינה

נערים א' של מכבי ת"א לא עצרו גם היום ורשמו את ניצחון מספר 12 ברציפות עם 0-2 על מ.ס אשדוד בקרית שלום. הנערים הצהובים השלימו בעזרת הניצחון הזה 45 נקודות מ-48 אפשריות אך קל זה לא היה. שני החלוצים של נערים א' עשו עבורם את העבודה מול השער כאשר יונתן כהן במחצית הראשונה וסוהיל ארמלי לקראת הסיום קבעו את התוצאה הסופית. לכהן היה זה שער ליגה מספר 12 ו-14 בסה"כ ושותפו להתקפה, ארמלי ציין 9 שערי ליגה ו-11 בסה"כ עם הכיבוש שלו.

נערים ב' של מכבי ת"א שיחקו גם הם נגד המקבילה של מ.ס אשדוד כאשר התארחו בעיר הנמל וסיימו בתיקו 2-2. שערים של הדר לוי (13 שערי ליגה) ורז יצחק (11) העלו את נערי ב' הצהובים ליתרון 1-2 בתוך המחצית הראשונה, אך שוויון במחצית השנייה מנע מהם שלוש נקודות. נערים ג' של מכבי ת"א התארחו כבר בשישי בצהריים אצל סקציה נס ציונה וחזרו עם ניצחון 0-4. רוי רונן כבש צמד והעלה את מאזנו ל-10 שערי ליגה, נתנאל פיטגו ורון גבאי הוסיפו.

במשחק נוסף בשבת הזו בין קבוצות מכבי ת"א ומ.ס אשדוד גברו נערי ג'2 של המועדון על מ.ס אשדוד בתוצאה 0-3. קבוצות הילדים של מכבי ת"א שיחקו בשבת הזו את משחקיהן במסגרת גביע המדינה. ילדים א' דרום גברו בחוץ 0-3 על הפועל רמת השרון בשלב שמינית הגמר וכמוהם גם ילדים ב' צפון חתמו העפלה לרבע הגמר עם ניצחון 2-4 על הפועל חיפה.