חלוץ מכבי הציג את משחק השיא שלו במדים הלאומיים עם רביעייה מדהימה נגד נבחרת נורבגיה

רביעייה של מואנס דאבור הובילה את נבחרת ישראל הצעירה לניצחון 1-4 חשוב על נבחרת נורבגיה במחזור הרביעי של בית 8 במוקדמות אליפות אירופה 2015. מלבד דאבור גם ברק לוי ועומרי אלטמן פתחו בהרכב הנבחרת של מיכאל ניס שחיכתה 37 דקות לשער הראשון במשחק. מסירת רוחב של קפטן הנבחרת אלי דסה מצאה בתוך הרחבה את דאבור שהעביר מרגל ימין לשמאל וכבש בבעיטה שטוחה וחזקה. ארבע דקות לאחר ההפסקה השלים חלוץ מכבי והנבחרת צמד כאשר הגיע מול השוער הנורבגי ובקור רוח גילגל לרשת את השני שלו ושל ישראל.

מלאכתו של דאבור המשיכה גם לאחר שהנורבגים כבשו וצימקו את התוצאה בדקה ה-83. חמש דקות לסיום הגיע השער היפה של דאבור במשחק שהתקדם באין מפריע מחוץ לרחבה ושלח עוד בעיטה מדויקת לרשת. החלוץ לא הסתפק בכך ודקה לסיום חתם את הרביעייה המדהימה שלו ואת תוצאת הסיום עם שער נוסף מתוך הרחבה שקבע 1-4 מרשים על נבחרת נורבגיה באצטדיון המושבה. חלוץ הצהובים וגם ברק לוי השוער שיחקו את מלוא 90 הדקות כאשר עומרי אלטמן שיחק 78 דקות לפני שהוחלף על ידי אמיר עגייב מבני יהודה.

הרביעייה של דאבור העלתה את מאזנו בקמפיין הנוכחי לשבעה שערים בארבעת המשחקים של ישראל הצעירה עד כה. ההופעה של דאבור היום הייתה מספר 18 במדי הנבחרת הצעירה, אלטמן צבר את ההופעה ה-9 שלו וברק לוי ציין הופעה שישית במדים הלאומיים. משחקה הבא של הנבחרת הצעירה ייערך כבר ביום שני הקרוב (19:30, אצטדיון המושבה) כאשר היא תארח את הראשונה בבית 8, פורטוגל.

תמונות – באדיבות אתר ההתאחדות לכדורגל