"סטארט" שירותי רכב בע"מ תעניק חסות לקבוצת הכדורגל מכבי תל אביב. ההסכם בין השתיים נחתם לעונת הכדורגל 2013/2014 עם אופציה לשלוש שנים. במסגרת החסות יוטמע לוגו החברה על מכנסי השחקנים בקבוצה הבוגרת ובמחלקת הנוער. החברה תהנה מחשיפה בפלטפורמה השיווקית של המועדון הכוללת שילוט במסכי הלד והמסך הראשי באצטדיון, חשיפה באמצעי המדיה של המועדון, כמו גם שיתופי פעולה עם השחקנים.

הסכם החסות מהווה המשכיות לדרך משותפת של החברה עם מועדון הכדורגל מכבי תל אביב לאורך השנים. קבוצת סטארט בבעלות איש העסקים מיקי קופל משקיעה מזה למעלה מ – 6 שנים תקציבים גדולים במועדון.

http://www.youtube.com/watch?v=usjZ-LM3854&feature=youtu.be

מיקי קופל, מנכ"ל "סטארט", מסר: "הקשר עם מכבי תל אביב מעבר לפן האישי וסגירת המעגל מהימים בהם הייתי ילד ואוהד הקבוצה, מביא בפני סטארט חשיפה ומיתוג בקבוצה הכי מתוקשרת בארץ וממצבת אותנו הכי גבוה שיש. הניהול במכבי כיום הוא אירופאי לכל דבר והיינו רוצים לחקות דפוסי ניהול דומים.

ג'ק אנגלידיס, נציג הבעלים של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, מסר: " אנו מאוד שמחים על השותפות המתמשכת עם מיקי קופל וחברת 'סטארט שרותי רכב'. שותפות זו נמשכת כבר שנים מספר וכל מי שמכיר את מיקי יעיד על האהבה הגדולה שלו כלפי המועדון. אנו מאמינים כי שיתוף פעולה חיובי ופורה זה עם חברת 'סטארט' יימשך גם בעתיד. ערכי המועדון, כמו גם המחויבות לדרך עם אופק ארוך טווח, משותפים הן לנו והן לחברת 'סטארט'. השותפות עם 'סטארט' שגדלה כחברה וכמותג במשך השנים והחזון של מיקי קופל לטווח הארוך, תואמים לדרך של מכבי ת"א. באמצעות הפלטפורמה השיווקית של המועדון אנו מתכוונים להמשיך ולהעניק לספונסרים שלנו, לרבות חברת 'סטארט', את החשיפה המקסימלית באמצעי התקשורת ולהגביר את המודעות בקרב קהל לקוחות פוטנציאלי".

קבוצת סטארט בבעלותו של מיקי קופל הוקמה בשנת 1999. החברה מתמחה במכירת כתבי שירות ומנויי אחריות ללקוחות לצד שירותים משלימים במספר תחומים נוספים: שירות תיקונים למוצרי החשמל ואלקטרוניקה בייתים ומשרדיים, סטארט מעניקה שירות לכ 250 אלף לקוחות בכל רחבי ישראל. לאחרונה התרחבה גם לתחום שירות תיקונים לטלפונים החכמים תחת השם IKOPELL.