גיא כהן כבש את השער היחיד נגד מכבי פ"ת שקבע ניצחון שני רצוף לצהובים

לאחר פגרה של שלושה שבועות עקב שזרוע דשא במגרשים חזרה היום ליגת העל לנוער לפעילות ואיתה מכבי ת"א 'שחר'. הצהובים אירחו את מכבי פ"ת במשחק השני והאחרון ללא קהל, זכר לעונש בעקבות הדרבי וסיימו עם ניצחון 0-1 קשה אך חשוב. גיא כהן כבש במחצית הראשונה את השער היחיד במשחק לאחר בישול של דניאל גרץ. ניצחון ביתי ראשון לאחר שני הפסדים רצופים בקרית שלום וניצחון שני רצוף בליגה המשאיר את מכבי ת"א 'שחר' בקרבת הצמרת.

המחצית הראשונה החלה בשליטה מלאה של מכבי ת"א 'שחר' שהחזיקה בכדור וחיפשה את השער. ההזדמנות הראשונה הגיעה מראשו של גיא כהן שסחט משוער פ"ת הדיפה טובה. קשר מכבי ת"א איפס את הכוונות דקה מאוחר יותר כאשר קיבל מסירה טובה מדניאל גרץ וכבש בבעיטה שטוחה את השער הראשון במשחק והשני שלו העונה. גיא כהן המשיך להיות פעיל ולסכן את השער אך לא היו עוד שערים עד לתום המחצית והצהובים ירדו להפסקה ביתרון 0-1.

גם במחצית השנייה המשיכו חניכיו של עמיר תורג'מן להציג משחק הגנה קשוח ומהעבר השני ניסיונות להשיג שער נוסף. דור ג'אן שחזר לכבוש במחזור הקודם חיפש את שערו החמישי העונה אך לא להצליח להכניע את שוער מכבי פ"ת, יוגב בן-נון בשתי הזדמנויות טובות. אסף מדר שנכנס בהפסקה בחן גם הוא שוער האורחים שהדף בעיטה מסוכנת שלו. ההזדמנות הממשית היחידה של מכבי פ"ת לכבוש הגיעה סמוך לשריקת הסיום אך סהר חסון בהצלה מצוינת מנע מעותמן גראבה להשוות.

בסיום ניצחון 0-1 שני רצוף לצהובים שאמנם לא כובשים כמו במחזורים הראשונים אך מראים סימני התאוששות לאחר תקופה לא טובה.  במחזור הבא יצאו שחקני מכבי ת"א 'שחר' למשחק חוץ קשה נגד הפועל חיפה החזקה שמציגה את אחת משתי ההתקפות הפוריות בליגה לנוער.

מכבי ת"א 'שחר': סהר חסון, רותם בוסקילה, מנסור עמאש, דניאל לוי, שון גולדברג, תמיר אברהמיאן, דניאל גרץ, ירדן פינטו, עמית פרחי, גיא כהן, דור ג'אן.