בלם הצהובים מספר על החוויות הראשונות שלו מהכדורגל בכתבה שתפורסם בתוכניית המשחק נגד בני סכנין.

"עד היום לא החלפתי חולצה עם אף שחקן", מספר איתן טיבי בכתבת 'לראשונה' שתפורסם בתוכניית המשחק הקרוב נגד בני סכנין. הבלם שהספיק ללבוש את החולצות הצהובות במכבי נתניה ובית"ר ירושלים ואת הלבנות של שרלואה הבלגית ועירוני קרית שמונה לא מצליח להבין את המרדף אחר החולצה של היריב, חוץ מפעם אחת שגם הוא נכנע לעניין, "במשחק השני שלי במדי הנבחרת נגד גרמניה של יואכים לב רציתי להחליף חולצה עם כוכב ריאל מדריד מסוט אוזיל אבל לא יצא".

בכתבה מפתיעה במיוחד טיבי מספר על הנעליים הראשונות שלו, ההופעות הראשונות כשחקן בוגרים ואפילו על הדרבי הראשון. רמז, זה לא קרה לפני הרבה זמן. הבלם, שזה עתה חגג 25 אביבים, כבר הספיק לזכות בשתי אליפויות ובשני גביעי טוטו ואף להפוך לשחקן קבוע בנבחרת, "בחודש מאי האחרון פתחתי במדי נבחרת ישראל במשחק ידידות נגד צ'כיה. הפסדנו 1-2 אחרי שער ניצחון של לאפאטה בתוספת הזמן. אחרי תקופה שלא שיחקתי הרבה בקרית שמונה אלי גוטמן זימן אותי לנבחרת ומאז לא הפסדתי משחק עד המשחק האחרון נגד לוקסמבורג שבו הייתי פצוע".

מומלץ להקדים לאצטדיון ולחפש את התוכניות שיחולקו ללא תשלום בכניסה לשערי האצטדיון. רצוי לשים לב במיוחד למבצע "קוראים, אוספים וזוכים" שיכול להקנות מנוי מתנה לעונת המשחקים הבאה.