מהראן ראדי מתרגש לפתוח את העונה דווקא נגד מכבי חיפה: "רעב למשחק"

ביום שני בערב יעלו מכבי ת"א ומכבי חיפה לבלומפילד למשחק עונה כבר במחזור הראשון. לאחר שלושה משחקים בגביע הטוטו בקבוצה מחכים לדבר האמיתי, ליגת העל שנפתחת מבחינתם עם מפגש מסקרן מאוד. לפני אימון הערב נערכה מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק בהשתתפות מאמן הצהובים, אוסקר גארסיה ומהראן ראדי. קשר מכבי ת"א הגיע לבוש בחולצת אוהדים חדשה אותה יהיה ניתן לרכוש ביום שני בבלומפילד.

http://www.youtube.com/watch?v=P_XimAxHK3g&list=UU-oWQqnf8B8a_TsmVi0mTUg&index=1&feature=plcp

ראדי מתאקלם מחדש בקבוצה בה גדל כשחקן נוער ומתכונן לקראת מפגש ראשון שלו כשחקן מכבי ת"א עם בלומפילד מלא וגועש: "אני מאוד רעב למשחק, זה כיף לפתוח את העונה נגד קבוצה כמו חיפה, זו התמודדות שתמיד עוררה הרבה עניין ואני מקווה שאני אהיה חלק מההצגה. למכבי חיפה יש סגל מלא בשחקנים מצוינים אך גם אצלנו מתחילים להתחבר, אנו עובדים קשה ונגיע מוכנים למשחק".

ראדי ואוסקר התמודדו עם הסוגיה של הגרלת משחק גדול כבר במחזור הראשון. אוסקר: "זה חשוב כי זה משחק ליגה לא בגלל סיבה אחרת, בסופו של דבר נצטרך לשחק נגד כל הקבוצות ואני חושב שזה דווקא טוב לקבל משחק כזה בהתחלה". ראדי: "זה טוב שמתחילים נגד קבוצה גדולה, אם ננצח זה יתן לנו הרבה ביטחון למשחקים הבאים. זה מבחן גדול אך כמו שאמרו לפני המשחק הראשון נגד הפועל תל אביב שזה יהיה מבחן ראשון שלנו העונה ועברנו אותו אני מקווה שגם את זה נעבור בהצלחה. אנו צריכים להסתכל על כל משחק לגופו, כמו שלא שיכנענו בדרבי וגם נגד בני יהודה, נגד נתניה היה הרבה יותר טוב. אנו רוצים להמשיך את מגמת השיפור ונבוא עם הרבה רצון לנצח את המשחק".

המאמן והשחקן התייחסו גם לקהל כדבר חשוב עבורם. ראדי: "נגד נתניה הקהל שלנו העריך את מה שעשינו על המגרש ודחף אותנו ואני מקווה שגם הפעם זה יהיה כך". אוסקר: אנחנו רוצים להקדיש את המשחק לאוהדים, זו פעם ראשונה בבלומפילד העונה, משחק בית שנותן הרבה מוטיבציה נגד קבוצה יריבה".

הסטטיסטיקה מהמפגשים בין הקבוצות בשנים האחרונות היא לא לטובת הצהובים אך אוסקר גרסיה בטוח כי זה לא דבר שישפיע על המשחק ביום שני: "ניצחנו את הפועל ת"א שגם נגדה לא היו הרבה תוצאות טובות בשנים האחרונות אך זו רק סטטיסטיקה מה גם שעכשיו זה משחק שונה עם שחקנים וגם מאמנים שונים. זה רק משחק אחד, הכל יכול לקרות, בטח כאשר זה משחק ראשון של העונה".