חלוץ מכבי כבש שער חמישי בשני המשחקים האחרונים של הנבחרת הצעירה שהפסידה 4-3 לפורטוגל

אחרי שהפציץ רביעייה מדהימה ביום שישי האחרון נגד נבחרת נורבגיה המשיך היום מואנס דאבור בכושר ההבקעה המצוין שלו. חלוץ מכבי פתח בהרכב הנבחרת הצעירה שאירחה את נבחרת פורטוגל החזקה באצטדיון "המושבה" וכבש את השער היתרון של ישראל בהפסד 4-3. ביחד עם דאבור פתחו בהרכב גם השוער ברק לוי שציין הופעה שביעית בנבחרת ועומרי אלטמן לו הייתה זו הופעה עשירית. השער של דאבור הגיע כבר בדקה התשיעית של המשחק אך חמש דקות לאחר מכן כבשו האורחים את השוויון.

המחצית השנייה החלה גם היא בצורה חיובית עבור ישראל ושניים משחקני מכבי שהיו מעורבים בשער יתרון נוסף. מסירת רוחב של דאבור הגיעה לאלטמן וקשר מכבי השאיר בעקב לדיא סבע ממכבי פ"ת שהעלה את ישראל ליתרון 1-2. לאחר שפורטוגל השלימה מהפך תוך 5 דקות טאלב טוואטחה עוד הספיק להשוות עבור ישראל אך המילה האחרונה הייתה של אנדרה גומז ופורטוגל שניצחה 4-3.

השער של דאבור היה החמישי שלו בשני המשחקים האחרונים ושמיני בסך הכול בחמשת משחקי הנבחרת בקמפיין הנוכחי של מוקדמות אליפות אירופה 2015. מאזן השערים הכולל של דאבור ב-20 הופעותיו עד כה בנבחרת הצעירה עלה ל-12 שערים. בנוסף לחלוץ מכבי שהשלים משחק מלא גם עומרי אלטמן וברק לוי שיחקו את מלוא 90 הדקות.