שבת מעורבת של ליגה וגביע הסתיימה עם ניצחונות לכל קבוצות מחלקת הנוער מנערים א' ומטה

בשבת המשחקים הזו אמנם היו פחות משחקים מהרגיל אך בכל זאת אפשר להכתיר אותה כשבת מוצלחת מאוד עבור מחלקת הנוער הצהובה. קבוצת נערים א', מכבי תל אביב 'עודד' יצאה למשחק חוץ נגד הפועל כפר סבא בניסיון לשמור על מאזן מושלם בליגת נערים א' על. החניכים של אליעזר בן אהרון וגדי ברומר הצליחו במשימה כאשר תומר אלטמן ואילון ירושלמי כבשו בניצחון 2-0 של הצהובים. מלבד נערים א' לשאר קבוצות המחלקה היו משחקים במסגרת גביע המדינה.

קבוצת נערים ג', מכבי תל אביב 'אלדד' יצאה למשחק חוץ נגד הפועל ירושלים וחזרה עם ניצחון 1-0 וכרטיס לשלב הבא. ניל גולדברג (אחיו של מגן קבוצת הנוער, שון גולדברג) כבש את השער היחיד במשחק. גם נערים ג'2 יצאו למשחק חוץ במסגרת גביע המדינה וחזרו עם כרטיס לשלב הבא. החניכים של חיים סיטון עשו את המסע הקצר לאצטדיון בחולון שם גברו 8-0 על מ.כ עוצמה חולון. קבוצות נוספות שצלחו את השלב הראשון בגביע המדינה הם ילדים א' דרום (0-5 על הפועל ירושלים) וילדים ב' דרום (0-24 על הפועל הרצליה).

קבוצת ילדים ב' צפון היא היחידה מבין קבוצות מחלקת הנוער ששיחקה משחק ביתי וגם היא ניצחה במסגרת גביע המדינה, 0-8 את מכבי יהוד. גם קבוצות טרום ב' דרום וטרום ב' צפון עברו שלב במסגרת הגביע, כל שאר הקבוצות היו חופשיות.