נערים א' ציינו עשר ניצחונות ליגה רצופים, נערים ב' יצאו לדרבי בוולפסון

ליגת נערים א' ארצית דרום החלה את החצי השני של העונה וקבוצת נערים א' של מכבי ת"א פתחה את הסיבוב השני ברגל ימין. החניכים של זיו אריה ואבי יחיאל סיימו לראשונה העונה בתוצאה של 0-1 לטובתם כאשר גברו בבית על הפועל באר שבע. בלם הקבוצה, עומר פריוב, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-20. הניצחון העשירי הרצוף שלהם נערים א' הצהובים משאיר אותם במקום הראשון בטבלה עם פער של 7 נקודות מהשנייה, הפועל ת"א.

נערים ב' של מכבי ת"א יצאו למתחם וולפסון לדרבי נגד הפועל ת"א וסיימו בתיקו 1-1. גם בסיבוב הראשון נפרדו הקבוצות בקרית שלום באותה תוצאה והתיקו בשבת הזו משאיר את שתי הקבוצות צמודות זו לזו בטבלה. עמרי הרמתי כבש את שער היתרון לצהובים במחצית הראשונה, המארחים השוו במחצית השנייה. קבוצות נערים ג' של המועדון רשמו ניצחונות נאים. נערים ג' גברו בבית 0-9 על בית"ר ירושלים כאשר שלושה שחקנים כבשו צמדים במשחק, עומר לקאו, שי גולן ורוי רונן. נערים ג'2 יצאו למשחק חוץ נגד עירוני מודיעין וחזרו עם ניצחון 1-7.

אצל קבוצות ילדים א' של מכבי ת"א נרשמו שתי תוצאות תיקו. ילדים א' דרום סיימו את משחק החוץ שלהם נגד בית"ר ירושלים ללא שערים וילדים א' צפון סיימו בשוויון 2-2 נגד הפועל ר"ג. גם שחקני ילדים ב' דרום סיימו את משחק הצמרת בו אירחו את הפועל ראשון לציון בתיקו 0-0. ילדי ב' צפון של המועדון גברו 1-3 על בני יהודה ושמרו על המקום הראשון.