מאמן הקבוצה לא מקל ראש ביריבה מחר והתעקש במסיבת העיתונאים כי התוצאות עד כה לא החמיאו לה. דאבור, אלטמן וברק לוי זומנו לנבחרת הצעירה.

מכבי תל אביב קיימה הבוקר הכנות אחרונות לקראת משחק הליגה מחר מול מכבי פתח תקווה באצטדיון בלומפילד. עוד לפני האימון הגיעו מאמן הקבוצה פאולו סוזה והקפטן שרן ייני למסיבת העיתונאים השבועית לקראת ההתמודדות. "האווירה תמיד מצוינת כשאתה מנצח", סיפר המאמן בעקבות הניצחון האחרון באירופה ליג, "בייחוד כשאתה מנצח מועדון חשוב כמו פרנקפורט בתחרות בינלאומית. זה טבעי שכל השחקנים ומי שהכדורגל הישראלי חשוב לו רוצים ליהנות כמה שיותר זמן מהניצחון הזה. אני לא יכול להשוות את הניצחון הזה להישגים דומים, רוב האנשים ברחוב מאד גאים בדרך בה שיחקנו".

על היריבה מחר הוסיף המאמן: "התוצאות עד עכשיו לא החמיאו למכבי פתח תקווה ואנחנו נרצה לייצר הרבה בעיות ליריבה שלנו כדי לייצר מצבי הבקעה ולכבוש בשביל לנצח את המשחק. לגבי הניצחון אתמול של באר שבע, יש לנו כבוד לכל היריבות שלנו אבל אנחנו מתמקדים רק בעבודה שלנו ובמשחקים שלנו".

http://www.youtube.com/watch?v=J_PFsUaDgHY

גם הקפטן שרן ייני התייחס לניצחון ביום חמישי האחרון: "הניצחון היה מעולה, היינו ביכולת טובה וזה דבר מאד חשוב לקבוצה כי אנחנו רוצים להמשיך לשחק ברמות האלו באירופה, טוב להוכיח שאנחנו יכולים לנצח משחקים כאלה. כמו שהמאמן אמר, נקווה להמשיך כמה שיותר זמן במפעלים האירופים. אני לא חושב שאפשר לתאר במילים את מה שקורה בבלומפילד, זאת הרגשה כזאת שאתה מקבל. לפי דעתי אנחנו טובים גם בחוץ רק ששם היריבות שלנו מרגישות גם בנוח, אנחנו מצידנו רוצים להיות יותר ויותר טובים ולעבוד גם על משחקי החוץ למרות שאני לא רואה איזו בעייתיות במשחקי החוץ. זה המקום שלנו".

ייני, בוחר להגיב בביטול על אמירות בנוגע לגובה הניצחון במשחק מחר: "אנחנו לא מתייחסים לאמירות דוגמת גובה התוצאה, אנחנו שחקנים מקצוענים ויודעים להתכונן למשחק ולהגיע מרוכזים ורציניים למשחק. אנחנו מכבדים את מכבי פתח תקווה ויודעים עליהם הרבה. בנוגע לצפיפות המשחקים, באימונים בין המשחקים אנחנו עובדים מאד נכון בכל הנוגע למימד הפיזיולוגי, עדיין אנחנו לא מאבדים את העבודה המנטאלית והטקטית ומגיעים רעננים ומוכנים לכל משחק".

מואנס דאבור, עומרי אלטמן וברק לוי זומנו ע"י מאמן הנבחרת הצעירה מיכאל ניס לסגל הנבחרת שתתמודד במסגרת בית 8 של מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21 נגד נבחרות נורבגיה (15.11 המושבה 14:00) ופורטוגל (18.11 המושבה 19:30).