שבת מעורבת של גביע וליגה במחלקת הנוער. נערים א', ב' ו-ג' עלו לרבע הגמר

קבוצות הנערים של מכבי ת"א לקחו הפוגה ממשחקי הליגה ונכנסו בשבת הזו לשלב שמינית הגמר של גביע המדינה. נערים א' אירחו את מכבי פתח תקווה וגברו עליהם 0-4 בדרך לרבע הגמר. יונתן כהן כבש צמד שערים המתווסף ל-10 שערי ליגה שיש לו העונה. הבלם, עומר פריוב הוסיף שער שני רצוף לאחר שכבש שער ניצחון בליגה בשבת הקודמת וגיא אביב, שכבש לאחרונה גם בקבוצת הנוער, הוסיף אחד משלו.

נערים ב' של המועדון גברו גם הם בבית על יריבתם, מכבי בת ים בתוצאה 0-2 והמשיכו לשלב רבע הגמר. התוצאה במשחק נשארה מאופסת עד החלק השני של המחצית השנייה אז כבש רז יצחק  שער חמישי בגביע המדינה ואחריו כבש תומר אלטמן וקבע את התוצאה הסופית. נערי ג' של מכבי ת"א אירחו את מ.ס אשדוד שבליגה מדורגת צמודה אליה בצמרת הטבלה. הצהובים רשמו ניצחון נאה בתוצאה 0-3 ועלו לרבע הגמר עם צמד של עומר לקאו (אחד מהנקודה, שער 19 בליגה ובגביע העונה) ואחד של גל צנעני.

ההפסד היחיד של קבוצה צהובה כחולה במשחקי הגביע של השבת הזו הגיע לקבוצת נערים ג'2 שנכנעה 2-0 למכבי חיפה בקרית שלום. במשחקי הליגה של קבוצות הילדים נרשמו ניצחונות לקבוצות מכבי תל אביב. ילדים א' דרום גברו בחוץ 1-5 על סקציה נס ציונה וילדים א' צפון ניצחו גם הם בחוץ, 1-2 על גדנ"ע ת"א. בדרבי פנימי בין קבוצות ילדים ב' של מכבי ת"א גברו ילדי ב' צפון על ילדי ב' דרום בתוצאה 0-5 ושמרו על המקום הראשון בטבלה.