קבוצות הנערים של מכבי ת"א עברו בהצלחה את משחקיהם בגביע המדינה ועלו לשלב שמינית הגמר

קבוצות הנערים של מכבי ת"א לקחו הפוגה ממשחקי הליגה לטובת מחזור של משחקי גביע המדינה בעוד קבוצות הילדים שיחקו מחזור ליגה. לאחר ניצחון על שמשון ת"א בסיבוב הראשון, אירחה קבוצת נערים א' של המועדון בקרית שלום את גדנ"ע ת"א, גברה עליה 0-3 והבטיחה את מקומה בשמינית הגמר של המפעל. כל השערים נכבשו בתוך שש דקות בתחילת המחצית השנייה  אופק ברזני כבש את שערו הראשון העונה, סוהיל ארמלי הוסיף את שערו השביעי בליגה וגביע ביחד ומקסים גרצ'קין חתם גם הוא עם הראשון שלו העונה.

החניכים של זיו אריה ואבי יחיאל יחזרו בשבת הבאה למשחקי הליגה שם הם מדורגים במקום השני, נקודה מהמקום הראשון. לנערים ב' של מכבי ת"א זה הלך יותר קשה אך גם הם בשלב הבא לאחר ניצחון חוץ 1-2 על הפועל רמת השרון. תום זגורי עם שערו החמישי העונה בליגה ובגביע והמבקיע המוביל של מכבי ת"א 'אלי פוקס' העונה, הדר לוי עם שערו ה-12 בכל המסגרות כבש את השני. גם שתי קבוצות נערים ג' של מכבי ת"א צלחו את סיבוב ג' של גביע המדינה שלהם. שחקני נערים ג', מכבי ת"א 'אלדד' נעזרו בצמד של עומר לקאו בכדי לנצח את בני יהודה 1-2 ולהמשיך הלאה במפעל.

נערים ג'2 סיימו בתיקו 1-1 עם בית"ר טוברוק אך בדו קרב מהנקודה יצאו עם רגלם על העליונה וגם הם ישחקו בשלב שמינית הגמר של גביע המדינה לשנתון שלהם. במשחקי הליגה של קבוצות הילדים בשבת המשחקים הזו סיימו ילדי א' דרום של מכבי ת"א את משחקם נגד הפועל ת"א בתיקו ללא שערים. ילדים א' צפון שיחקו אף הם בדרבי, נגד בני יהודה, אך יצאו מנוצחים בתוצאה 1-0. קבוצות ילדים ב' של מכבי ת"א סיימו את השבת עם ניצחון ליגה נוסף. ילדים ב' צפון עשו זאת נגד בית"ר ירושלים בתוצאה 2-7 וילדי ב' דרום של המועדון גברו על סקציה נס ציונה בתוצאה 0-6.