שתי קבוצות הנערים הבכירות השיגו עוד שלוש נקודות והאריכו את רצף הניצחונות שלהן

נערי א' של מכבי ת"א יצאו למשחק חוץ נגד הפועל ירושלים וחזרו עם ניצחון חמישי ברציפות, 0-3. אפי טל כבש את שערו השני העונה, סוהיל ארמלי הוסיף את החמישי שלו העונה בליגה והראשון מאז המחזור השני. השער האחרון של נערי א' הצהובים במשחק נכבש מרגלי מתן חוזז, שערו הרביעי בארבעת המשחקים האחרונים, ליגה וגביע. בשבת הבאה יתפנו קבוצות נערים א' למשחקי הגביע ומכבי ת"א 'עודד' תארח בסיבוב השני שלה בגביע את גדנ"ע ת"א.

נערים ב' של מכבי ת"א יצאו גם הם למשחק חוץ, אצל האחרונה בטבלה, מ.ס באר שבע וגברו עליה בתוצאה 1-6. הדר לוי ותום זגורי כבשו צמד כל אחד, אילון ירושלמי ואיתי אלוני הוסיפו שער משלהם. גם לנערי ב' היה זה ניצחון חמישי ברציפות שממשיך את מגמת השיפור מאז תחילת העונה ומעלה אותם למקום השלישי בטבלה. לקבוצות נערים ג' של המועדון שבת המשחקים הזו הייתה פחות מוצלחת. נערי ג', מכבי ת"א 'אלדד' סיימו את משחק החוץ שלהם נגד הפועל ראשון לציון בתיקו ללא שערים. תוצאת תיקו ראשונה העונה לנערי ג' שנשארו במקום השמיני בטבלת ליגת נערים ג' מרכז.

בשבוע הבא יצאו נערי ג' הצהובים למשחק חוץ קשה בגביע המדינה לנערים ג' נגד בני יהודה. נערי ג'2, הצמודים למכבי ת"א 'אלדד' במרכז הטבלה חזרו מהבירה בשבת עם הפסד 3-1 לבית"ר ירושלים. בית"ר טוברוק היא הקבוצה שתחכה לנערי ג' 2 במשחקי הגביע של השבוע הבא. בקבוצות הילדים גברו ילדים א' דרום 1-5 על הפועל באר שבע בעוד ילדים א' צפון של המועדון סיימו בתיקו 1-1 נגד סקציה נס ציונה. ילדים ב' דרום גברו 1-2רום גברוילדים א' דרום 1-5 על הפועל באר שבע בעוד ילדים א' צפון של המועדון סיימו בתיקו 1-1 נגד סקציה נס ציונה. דמנות הטובה ביו על גדנ"ע ת"א וילדים ב' צפון סיימו בתיקו 1-1 נגד הפועל ראשון לציון.