נערים א' לא עוצרים גם באדום וגם בקרב שאר קבוצות המחלקה נרשמו תוצאות טובות

את ההפסד היחיד שלה העונה ספגה קבוצת נערים א' של מכבי ת"א אי שם בתחילת הסיבוב הראשון נגד הפועל ת"א. את כל 15 המשחקים שלה העונה מלבד אותו דרבי ניצחה קבוצת נערים א' ובשבת המשחקים הזו פגשה שוב את היריבה העירונית. התוצאה הייתה ניצחון מספר 16 מתוך 17 משחקים עם 1-3 בוולפסון על הפועל ת"א. קפטן הקבוצה, דן גלזר כבש את הראשון במשחק לזכות הצהובים 17 דקות מהפתיחה אך המארחים הצליחו להשוות לפני ההפסקה.

השוויון נשבר רק רבע שעה לסיום עם שערו השביעי העונה של מתן חוזז ואת התוצאה הסופית חתם סוהיל ארמלי בשניות הסיום. מעבר ליוקרה העירונית הניצחון עוזר לנערי א' להגדיל את יתרונם בראש הטבלה לעשר נקודות מהפועל ת"א שבמקום השני. נערים ב' רשמו את אותה תוצאה כמו הגדולים מהם, 1-3 כאשר גברו בבית על הפועל ראשון לציון. כל השערים במשחק הגיעו בעשרים הדקות האחרונות, לנערי ב' הצהובים כבשו רז יצחק, עמרי הרמתי והדר לוי.

קבוצות נערים ג' של המועדון שיחקו ביניהן בדרבי פנימי בו גברה קבוצת נערים ג' על נערים ג'2 בתוצאה 0-2. עומר לקאו ועופרי משתא כבשו לנערי ג' שמתבססים במקום השני בטבלה מאחורי המוליכה, הפועל ת"א. שתי קבוצות ילדים א' של מכבי ת"א רשמו הפסדים בשבת הזו. ילדים א' צפון הפסידו 6-0 למוליכה, הפועל ראשון לציון וילדים א' דרום נוצחו בבית ע"י הפועל רמת גן בתוצאה 1-0. קבוצות ילדים ב' של מכבי ת"א עברו שבת מוצלחת למדי עם ניצחון של מוליכת הטבלה, ילדים ב' צפון, 1-2 על גדנ"ע ת"א ותיקו 2-2 של ילדים ב' דרום נגד הפועל רמה"ש.ות מהפועל תהפועל ת