לפני שהם מתפנים למשחקי הגביע, המשיכו נערים א' לנצח בליגה. ניצחונות גם לקבוצות נערים ב' ו-ג'

נערים א' רשמו ניצחון נוסף, 0-6 על בית"ר ירושלים ושמרו על פער דו ספרתי בצמרת הטבלה כאשר נותרו שבעה מחזורים לתום העונה הסדירה. להפסקה ירדו החניכים של זיו אריה ביתרון 0-2 משערים של מקסים גרצ'קין ויוסי סולליך. במחצית השנייה גרצ'קין השלים צמד, יונתן כהן הוסיף צמד משלו וגיא אביב חתם את התוצאה בדקות הסיום עם השישי של קבוצתו. לנערים א' זהו ניצחון 18 מתוך 19 משחקי ליגה ובשבת הבאה מחכה להם משחק בית ברבע גמר גביע המדינה לנערים א' נגד בני סכנין.

נערים ב' של מכבי ת"א אירחו בקרית שלום את סקציה נס ציונה וגברה עליה 0-3. ג'וזף גנדה כבש שער ליגה שני, אילון ירושלמי כבש מהנקודה את הרביעי שלו ורועי צארום חתם את התוצאה עם השני שלו. החניכים של אליעזר בן אהרון נשארו במקום הרביעי עם אותו מספר נקודות כמו של בית"ר ירושלים ועשר נקודות מהמקום הראשון, שישה מחזורים לסיום העונה.

קבוצת נערים ג', מכבי ת"א 'אלדד' אירחה את עירוני מודיעין וגברה עליה בתוצאה 0-10. תשעה כובשים שונים היו לנערי ג' במשחק כאשר סניר לוגסי היה היחיד שכבש צמד. נערים ג'2 הצהובים יצאו למשחק חוץ אצל הפועל ראשון לציון וחזרו עם נקודה לאחר תיקו 2-2. ילדים א' דרום של מכבי ת"א נפגשו עם מ.ס אשדוד למשחק צמרת בו לא הובקעו שערים וילדי א' צפון של המועדון הפסידו להפועל באר שבע בתוצאה 3-0. קבוצות ילדים ב' ציינו שבת מוצלחת למדי עם ניצחון 0-8 של ילדי ב' צפון על עירוני מודיעין ותיקו 2-2 של ילדי ב' דרום נגד בני יהודה.