שבת מנצחת למחלקת הנוער בגביע המדינה עם קבוצות נערים וילדים שהעפילו לשלב חצי הגמר וקבוצה אחת שעלתה לגמר

נערים א' המשיכו הלאה בגביע המדינה לאחר ניצחון 0-3 ברבע הגמר על בני סכנין. שחקני מכבי ת"א 'עודד' שלא ספגו וכבשו 14 שערים בשלושת הסיבובים הקודמים בגביע המשיכו באותה הצורה גם נגד הקבוצה מליגת נערים א' ארצית צפון. הצהובים כבשו את השער הראשון מרגלי מתן חוזז שכבש את השני שלו בגביע והתשיעי בסה"כ. גם בלם הקבוצה, עומר פריוב, כבש בתחילת המחצית השנייה את השני שלו בגביע שהכפיל את יתרון הצהובים. גיא אביב חתם את העלייה לחצי הגמר לקראת הסיום עם שערו ה-14 העונה בכל המסגרות.

גם נערי ב' של מכבי ת"א שמרו על רשת נקייה והשיגו ניצחון שהעלה אותם לחצי הגמר. החניכים של אליעזר בן אהרון יצאו למשחק חוץ אצל עירוני מודיעין וגברו עליה 0-2 משערים של אילון ירושלמי ורועי צארום. נערי ג', מכבי ת"א 'אלדד' המשיכו גם הם לחצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון דרמטי בהארכה, 1-2 על מכבי פתח תקווה. הצהובים עלו ליתרון במחצית הראשונה מרגלי רוי רונן שכבש את שה-18 שלו העונה בכל המסגרות אך במחצית השנייה השוו האורחים מהנקודה ושלחו את המשחק להארכה. המחליף של נערי ג', סניר לוגסי היה זה ששבר את השוויון ומנע מהמשחק להגיע לדו קרב מהנקודה עם שער ניצחון דרמטי.

שחקני ילדים א' דרום של מכבי ת"א, כמו נערים א', אירחו בקרית שלום את המקבילה של בני סכנין וגם ניצחו באותה תוצאה, 0-3. שלושער של אלמוג אילון קבע את התוצאה ושלח את הצהובים לחצי הגמר. ילדים ג' צפון המשיכו גם הם לחצי הגמר לאחר ניצחון חוץ 1-5 על הפועל רמה"ש, כמוהם גם שחקני טרום א' צפון שגברו 3-11 על מכבי שוהם. קבוצת טרום ב' דרום היא הקבוצה הראשונה של מכבי ת"א שמעפילה לגמר גביע המדינה שלה לאחר ניצחון על מ.ס אשדוד בתוצאה 5-9. היריבה שלהם בגמר תהיה מכבי פתח תקווה.