נערים א' ונערים ב' רשמו ניצחון נוסף, נערים ג' צימקו את הפער מהמקום הראשון

נערים א', שכבר חתמו את האליפות השיגו ניצחון נוסף כאשר גברו על האחרונה, הפועל מחנה יהודה בתוצאה 0-18. יונתן כהן הצטיין עם חמישה שערים, מתן חוזז הוסיף שלושער, עוד שלושה שחקנים נוספים כבשו צמדים וארבעה הוסיפו שער כל אחד. החמישייה של יונתן כהן העלתה אותו לראש טבלת המבקיעים בליגה עם 22 שערים כאשר לא הרחק מאחוריו נמצאים סוהיל ארמלי (18 שערי ליגה) ומתן חוזז (17 שערים). לחניכים של זיו אריה שני משחקים נוספים לסיום העונה הסדירה ותחילת טורניר אלוף האלופים בו יתמודדו הקבוצות המובילות מליגות נערים א' (צפון ודרום).

נערים ב' של מכבי ת"א נמצאים גם הם במחזורים האחרונים של העונה עם ניסיון לסיים אותה בצורה חיובית. תואר אחד כבר יש למכבי ת"א 'אלי פוקס' בדמות גביע המדינה, אך אליפות ליגת נערים ב' ארצית דרום כבר הוכרעה לטובת מכבי פתח תקווה. בשבת יצאו נערי ב' הצהובים למשחק חוץ קשה במחזור הלפני אחרון נגד בני יהודה בו חזרו מפיגור 2-1 וניצחו 2-4. אילון ירושלמי, איתי אלוני, רועי צארום וטום זגורי כבשו לזכות הצהובים ששמרו על המקום השלישי עם סיכוי לסיים את העונה במקום השני.

בליגת נערים ג' מרכז נבנית דרמה לקראת המחזורים האחרונים כאשר בשבת צימקו נערי ג' של מכבי ת"א את הפער מהפסגה ל-5 נקודות בלבד. לשחקני מכבי ת"א 'אלדד' הספיק ניצחון קטן אך יקר בחוץ על הפועל קרית אונו בתוצאה 0-1 (רוי רונן) בכדי לנצל את הפסד המוליכה, הפועל ת"א ולספק מתח לחמשת המחזורים האחרונים. נערים ג'2 המדורגים במקום הרביעי בטבלה, רשמו ניצחון שישי רצוף עם 1-3 בחוץ על הפועל רמת גן וצימקו את הפער מהמקום השלישי לנקודה. לני אהרון, טל סנדרוביץ' ואור דסה כבשו לצהובים.

בקרב קבוצות הילדים של מכבי ת"א התוצאות בשבת היו מעורבות. שחקני ילדים א' דרום של מכבי ת"א סיימו את הדרבי נגד הפועל ת"א בשוויון 0-0 וילדים א' צפון ספגו הפסד בדרבי נוסף של העיר, 2-0 לבני יהודה. ילדים ב' צפון רשמו ניצחון 1-3 על בית"ר ירושלים ושמרו על המקום הראשון, ילדים ב' דרום סיימו בתיקו 1-1 נגד סקציה נס ציונה.