נערים ב' סיימו את העונה עם ניצחון, נערים ג' ניצחו ושמרו על סיכוי להדביק את הפער מהפסגה

לאחר 23 ניצחונות והפסד אחד בודד סיימו נערים א' של מכבי ת"א משחק ראשון בתוצאת תיקו.  אלופי ליגת נערים א' ארצית דרום נפרדו בשוויון 2-2 עם עירוני מודיעין במחזור ה-25 של מחזור אחד לתום העונה הסדירה ותחילת טורניר אלוף האלופים. ארבעת השערים במשחק התחלקו בין שני שחקנים. סוהיל ארמלי כבש צמד לזכות מכבי תל אביב 'עודד' שהעלה את מאזנו ל-20 שערי ליגה ומנגד בר חזות האורח כבש צמד משלו כולל שער שוויון 5 דקות לסיום.

קבוצת נערים ב' של מכבי ת"א היא הראשונה המסיימת את העונה והנערים הצהובים עשו זאת עם ניצחון 0-2 על הפועל אשקלון. רז יצחק ותומר אלטמן כבשו לחניכים של אליעזר בן אהרון שמסיימים את העונה במקום השלישי ועם גביע המדינה בו זכו בתחילת החודש. נערים ג' של מכבי ת"א המדורגים במקום השני בליגת נערים ג' מרכז, נשארו קרובים למקום הראשון, ארבעה מחזורים לסיום עם ניצחון 0-3 על בני יהודה. רק באמצע המחצית השנייה נפרץ הסכר עם צמד של רוי רונן (20 שערי ליגה) והשער הראשון העונה של אלעד שחף. לנערי ג' יש ארבעה מחזורים עד לסיום העונה בכדי לנסות ולסגור את פער חמש הנקודות מהמוליכה, הפועל ת"א.

נערים ג'2 רשמו ניצחון שביעי רצוף עם 1-4 על סקציה נס ציונה בקרית שלום. גיא שטח כבש צמד, עמית כהן ומתן כהן הוסיפו לנערי ג'2 הצהובים שנשארו במקום הרביעי בטבלה. בליגות הילדים ספגו ילדים א' דרום הפסד ביתי, 3-0 ממכבי שוהם וילדים א' צפון הפסידו 2-0 לבית"ר ירושלים. ילדים ב' צפון גברו 1-4 על הפועל ראשון לציון ונשארו במקום הראשון בטבלה וילדים ב' דרום גברו 0-2 על הפועל באר שבע.