צמדים של דור ג'אן ומתן חוזז הכניעו ללא תנאי את הפועל ת"א עם ניצחון 1-4 בדרבי

לאחר שצברה מומנטום חיובי בשלושת משחקיה האחרונים בהם ניצחה שניים וסיימה אחד בתיקו קיוותה מכבי תל אביב 'שחר' להמשיך גם בדרבי נגד הפועל ת"א. האוהדים הצהובים תפסו כל מקום פנוי ביציע וראו את קבוצתם פותחת בלחץ כבד על שער האורחים. לאחר ערבוביה ברחבה שכמעט הסתיימה בשער וכמעט שער עצמי של בלם הפועל ת"א, דניאל לזר הלחץ הצהוב השתלם בדקה העשירית. מסירה מדודה של מתן חוזז העמידה את דור ג'אן מול שוער האורחים וקפטן הצהובים לא התבלבל ומצא את הרשת.

היתרון של הצהובים החזיק מעמד עד הדקה ה-26 אז הפועל ת"א מצאה את השוויון מראשו של אביתר יגוני שנגח פנימה כדור קרן. החניכים של זיו אריה לא נבהלו מהשוויון והמשיכו לתקוף עד אשר מצאו מחדש את היתרון בדקה ה-37. דור ג'אן ניסה לחדור ברחבה במהלך שנקטע רק עד שמתן חוזז הניף את הרגל ובלי לעצור מצא את הרשת מחוץ לרחבה. האורחים ניסו להשוות בתחילת המחצית השנייה עם שתי הזדמנויות טובות אך היתרון של מכבי נשאר בעינו. מנגד דניאל גרץ, דור ג'אן ומתן חוזז היו קרובים להגדיל את יתרון הצהובים כאשר בסופו של דבר האחרון גם הצליח בדקה ה-78.

חוזז עבר שחקן הגנה, חדר לרחבה  וברגל ימין מצא את הרשת הגבוהה לשמחת מאות הצהובים ביציע. שתי דקות לאחר מכן האורחים נשארו בעשרה שחקנים לאחר פגיעה של ניר לקס בסוהיל ארמלי המחליף. לצהובים נשאר עוד זמן לשער אחד כאשר דור ג'אן ראה את הבעיטה שלו נהדפת על קו השער בידו של שחקן הפועל ת"א עידן כהן שגם הוא ראה את האדום. את כדור העונשין לקח ג'אן ותירגם אותו לשער השני שלו במשחק והשביעי העונה בליגה שקבע את תוצאת המשחק, 1-4 צהוב. בשבת הבאה יצאו שחקני מכבי ת"א 'שחר' למשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים במסגרת גביע המדינה לנוער.