למרות ערב קר מהרגיל בבלומפילד, התחושה אצל מכבי תל אביב והאוהדים היתה חמה מאוד אחרי הישג היסטורי בתולדות המועדון של עלייה לשלב הנוקאאוט במסגרת האירופה ליג לראשונה בתולדות מכבי. השחקנים והצוות המקצועי שמחו מאוד אחרי ההישג ונשארו זמן רב על הדשא הגשום כדי לחגוג עם האוהדים ביציעים. הגרלת הסיבוב הבא תיערך ביום שני הקרוב והקבוצות שמכבי תוכל לקבל הן מהטופ של הכדורגל האירופי כגון נאפולי, טוטנהאם, ולנסיה, בנפיקה ועוד.

מאמן מכבי ת"א, פאולו סוזה, אמר בסיום המשחק: "ההופעה שלנו הייתה נהדרת, השחקנים הוכיחו בגרות בתנאים לא קלים וזה יפה, זה פשוט מגיע להם. לא נתנו לנו הרבה סיכוי, הבטחנו שנציג כדורגל טוב ושנשיג נקודות והיום מגיע להם קרדיט גדול וגם לקהל שלנו על התמיכה האדירה הזאת בתנאים האלה. זה לא היה משחק קל, הגשם והרוח הפריעו לעשות דברים מסויימים. עשינו הישג מדהים עם 11 נקודות ואני גאה בשחקנים". עוד הוסיף: "אני חלק מתהליך, אבל התהליך המרכזי הוא של השחקנים ולכן אני תמיד רוצה שהחיוך והשמחה של השחקנים שלי תהיה בכל אימון, שהם ירצו ללמוד בכל משחק, שיופיעו כדי להשיג תוצאות. הם עשו את הכל עד עכשיו כמו שצריך ולכן אני מאוד שמח ואני גאה להיות חלק בזה". על החגיגות בסיום המשחק אמר: "אני אדם כזה. אני מאמן ואדם עם הרבה רגשות, גם במשחק וגם אחרי. מבחינתי זה לא רק לנצח, זה להרגיש את הניצחון כמו שגם השחקנים שלי עושים". על היריבה הבאה אמר סוזה: "מה שנקבל יהיה בונוס, נרצה להיות אותה מכבי, לא משנה מול איזה יריבה ונרצה לעשות את הקהל שלנו גאה וגם את הכדורגל הישראלי. עכשיו כולם מסתכלים על הכדורגל הישראלי ועל הכדורגלן הישראלי אחרת ואני רוצה שזה יקרה גם בשני המשחקים הבאים".

http://www.youtube.com/watch?v=Htd_95RsXaM&feature=c4-overview&list=UU-oWQqnf8B8a_TsmVi0mTUg

המגן עומרי בן הרוש אמר לאחר המשחק: "אלו רגעים מאושרים עכשיו, ניצחון חשוב בשבילנו. יותר מזה, זה 11 נקודות באירופה ליג, אף אחד לא חשב על דבר כזה. האמנתי שאפשר לעשות את זה ואני מאוד מרוצה מאיך שנראינו, כולם אחראים לכך, המאמן, הצוות והשחקנים. אנחנו עובדים קשה ומתאמנים קשה וזה מגיע לנו". המגן הוסיף כי "יש לנו מאמן שעושה רוטציה שלדעתי היא מעולה, ורואים גם תוצאות. כל הרכב שעולה נותן 100 אחוז ויותר מזה. העוצמות של המועדון הזה זה העומק". בן הרוש התייחס גם לקהל שעודד לאא הפסקה בגשם שוטף ואמר "יש לנו קהל מדהים, אני לא ראיתי דברים כאלה. לא משנה מהו מזג האוויר כולם שרים ומעודדים וכמובן שזה נותן לנו דחיפה מעולה ואנחנו רצים גם בשבילם".

גם גל אלברמן התייחס בסיום למסגרת האירופית ואמר: "אני חייב להיות אמיתי, ברגע שראינו את ההגרלה הסתכלנו עליה די בחשש. היינו בקבוצת הדירוג הרביעית ועל הנייר עמדו נגדנו יריבות מאוד חזקות, אבל אחרי שפתחנו את הקמפיין עם ארבע נקודות, גם אחרי התיקו עם ניקוסיה שהרגשנו שהיינו טובים מהם וגם בניצחון בבורדו, התחלנו להבין שהדברים תלויים בנו. אני שמח שעשינו את זה ועמדנו בזה כי המשימות היו קשות. עברנו משוכה אחר משוכה ואני שמח שהתוצאות הגיעו ועשינו את זה בצורה מכובדת". על השילוב בין אירופה לליגה אמר: "אני חושב שזה משהו שהמועדון לקח על עצמו כמשימה, לבוא ולהיות שונה מהכדורגל הישראלי בד"כ, שזה לבוא ולרוץ חזק בשתי המסגרות. אני שמח וגאה שאנחנו מצליחים לעשות זאת כי זה מאוד לא קל. עד השלב הבא יש לנו הפסקה די רצינית ונהיה צריכים להתרכז בליגה. כשנגיע לשלב הבא נתעסק בו".