במכבי תל אביב מרוצים מאוד מהניצחון 0-5 על הפועל עכו במשחק שנערך אמש בבלומפילד. נקודת ציון משמחת במשחק היתה בעת שערן זהבי כבש את השער הראשון שלו במשחק שהיה השער ה 3,000 של מכבי בליגה בכל הזמנים.

http://www.youtube.com/watch?v=gK5nWdbppmw&feature=youtu.be
מאמן מכבי פאולו סוזה אמר בסיום המשחק: "היתה תוצאה טובה מאוד והיינו מרוצים מכמה דברים במשחק, בעיקר מבחינת שמירת הריכוז המנטלי של השחקנים שנשמר במשך כל המשחק, גם ביחס לשינויים במהירות בזמן המשחק. זה אפשר לנו לשמור על החזקת הכדור ולשמור על תוצאה טובה, אני מאוד שמח וגאה בשחקנים שלי". לגבי הניצחון של מכבי תל אביב "שחר" 1-4 על קבוצת הנוער של הפועל תל אביב אמר: "מגיע למחלקת הנוער הרבה קרדיט, יותר חשוב מהתוצאות זה לבנות שחקנים לקבוצה הבוגרת במיוחד שכמות הזרים בארץ נמוכה. צריך לזהות שחקנים עם יכולות מנטליות, טכניות וטקטיות כדי שיוכלו להשתלב בקבוצה הבוגרת".
המגן יואב זיו שפתח בהרכב אמר: "המשחק היה מצוין, היום היתה לנו גם תוצאה טובה וגם דרך טובה. עשיתי את ההתאמות לתפקיד הבלם אחרי שיתוף פעולה עם קרלוס גארסיה ואיתן טיבי לטובת הקבוצה. כשיש משחק אחד בשבוע יותר קשה להשתלב בהרכב אבל זה המחיר שצריך לשלם כדי לשחק במועדון גדול כמו מכבי תל אביב, צריך לתת הכל בכל משחק ובכל אימון כדי לשחק ולהוכיח את עצמך בכל דקה על המגרש. יש סגל רחב ומצוין וכולם אוהבים אחד את השני וכולם צריכים לעשות הכל כדי לשחק. לגבי המשחק הוסיף: " מה שחשוב, כמו שאמר המאמן, הוא שלא הורדנו את הרגל מהגז ואת רמת המחויבות שלנו גם כשהובלנו לאורך המשחק. עשינו הכל גם כדי לשמור על רשת נקייה כי אנחנו לא אוהבים לספוג".
החלוץ ראדה פריצה שבישל את השלישי וכבש את הרביעי אמר: "אני מרגיש תמיכה גדולה מהקהל, מהקבוצה ומהצוות המקצועי וזה חשוב. אני אוהב לשמח את הקבוצה ואת הקהל ולכן התחושה טובה. היו לי הזדמנויות טובות שהחמצתי וזו הקלה לכבוש".
ערן זהבי שהבקיע צמד, הראשון מתוכם הוא השער ה 3,000 של מכבי בליגה הודה לקהל בסיום ואמר: אני רוצה להגיד להם תודה ושימשיכו לתמוך בנו. הם מגיעים לכל משחק ונותנים לנו תמיכה מדהימה ומה שנותר זה רק להודות להם. אני שמח שהיום האינטנסיביות במחצית השניה היתה יותר טובה מהמחצית הראשונה"