ילדי עמותת "פסגות" התארחו היום בקרית שלום לאימון מעורב עם ילדי מחלקת הנוער

כחלק מפעילות המועדון למען הקהילה ערכו היום ילדי מחלקת הנוער אימון מעורב עם ילדי עמותת "חינוך לפסגות". עמותת "חינוך לפסגות" היא עמותה שהוקמה למען יצירת שוויון הזדמנויות בחינוך, במטרה לצמצם את הפערים הגדלים בחברה הישראלית. מקימי העמותה הבינו שקבוצת התלמידים הטובים והמוכשרים בשכונות המצוקה, הם האחרונים לקבל תמיכה וחיזוק. אותם תלמידים מוכשרים, שמגיעים להישגים טובים בשנים הראשונות בבית הספר היסודי, מתמודדים עם קשיים כלכליים, משפחתיים וחברתיים.

ילדי מחלקת הנוער שלקחו חלק באימון המיוחד עם ילדי העמותה הם ילדי קבוצת טרום ב' דרום. ילדי העמותה שהגיעו לאימון המיוחד מתגוררים בשכונת קרית שלום בה נמצא מתחם האימונים של הקבוצה. ילדי העמותה וילדי מכבי ערכו חימום משותף לאחריו חולקו לקבוצות מעורבות וקיימו משחקי אימון במגרש הסינטטי. האימון המעורב שהועבר ע"י מאמן קבוצת טרום ב' דרום, אסף פרופטה היה הראשון עבור ילדי עמותת "חינוך לפסגות" שעד לתום העונה יזכו להתאמן עם ילדי מחלקת הנוער של מכבי חמש פעמים נוספות.

בחודש מרץ יתארחו ילדי העמותה בקרית שלום לאימון משותף נוסף עם קבוצת טרום ב' דרום ולאימון ראשון עם קבוצת טרום א' דרום. בחודש אפריל ייערך אימון מעורב נוסף עם קבוצת טרום א'  דרום ובחודש מאי ייערכו שני אימונים מעורבים עם קבוצת ילדים ג' דרום של מכבי תל אביב. בנוסף לאימונים ילדי עמותת "חינוך לפסגות" משתתפים במגוון אירועים מיוחדים במחלקת הנוער כגון הדלקת נרות שנערכה בחג חנוכה האחרון והרצאות שונות שנערכות במחלקה. גם באירוע ובטיול בר המצווה של ילדי מחלקת הנוער ייטלו חלק ילדי עמותת "חינוך לפסגות".